بروزرسانی: 1399/06/05

پردیس هوشمند هیرکان

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت پردیس هوشمند هیرکان
محصول ویژه و پر فروش شرکت: 🖥دستگاه باشگاه مشتریان ؛؛؛
📲ذخیره آنی شماره موبایل مشتری
💳ارسال کارت ویزیت پیامکی
📊هدایت به کانال و شبکه های اجتماعی
📋قابلیت پیگیری مشتری و ارسال کد تخفیف
🗳امکان نظرسنجی از مشتریان

دستگاه باشگاه مشتریان

دستگاه DENJ راهی راحت و محترمانه برای گرفتن شماره موبایل از مشتری است.

این دستگاه را می توانید بر روی کانتر ، صندوق و ... فروشگاه یا مغازه خود قرار دهید و از مشتریان بخواهید تا شماره موبایل خود را در دستگاه وارد کنند. شماره هایی که توسط مشتری در دستگاه وارد می شود در پنل DENJ ذخیره می شود و بعدا می توانید با مراجعه به پنل به همه آنها پیامک انبوه ارسال کنید.

چون همه افراد با رضایت شماره موبایل خود را وارد کرده اند ، پیامک های ارسالی برای همه ، حتی کسانی که تبلیغات را مسدود کرده اند نیز ارسال می شود.

علاوه بر این امکانات ،‌ از طریق پنل دستگاه می توانید :

شبکه های اجتماعی خود را به مشتریان معرفی کنید. بلافاصله پس از اینکه یک مشتری شماره خود را در دستگاه وارد کرد یک پیامک خوش آمدگویی که شامل لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه یا کسب و کار شما است ، دریافت می کند. خوب حتما تعدادی فراموش می کنند بر روی لینک ها کلیک کنند! نگران نباشید پس از مدتی می توانید مجددا فقط برای کسانی که هنوز عضو شبکه های اجتماعی شما نشده اند پیامک ارسال کنید و از آنها دعوت کنید کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام شما را ببینند. این پیامک صرفا برای کسانی ارسال می شود که هنوز از شبکه های اجتماعی شما بازدید نکرده اند!

تخفیف های هدفمند برای مشتریان بفرستید. با استفاده از پنل دستگاه می توانید مثلا فقط به مشتریانی که سه ماه است از شما خرید نکرده اند پیامک ارسال کنید و به آنها تخفیف بدهید! مشتریانی که هر روز از شما خرید می کنند این پیامک تخفیف را نخواهند دید!

می توانید در پنل DENJ تعریف کنید چند ساعت پس از مراجعه مشتری ، یک پیامک نظرسنجی برایش ارسال شود و مثلا از مشتری سوال شود آیا از خرید خود راضی است؟ در پیامک ارسالی برای مشتری سوال شما و یک لینک قرار دارد که کاربر با کلیک بر روی آن می تواند به سوال نظرسنجی بین 1 تا 10 امتیاز دهد. شما می توانید پاسخ ها و میانگین امتیازهای مشتریان را در پنل DENJ ببینید.

به راحتی می توانید یک باشگاه مشتریان راه اندازی کنید! مثلا در پنل تعریف کنید پس از ده بار مراجعه یک پیامک برای مشتری ارسال شود که شامل تخفیف ویژه باشد! در این مثال پس از اینکه مشتری 10 بار به فروشگاه شما مراجعه کرد و خرید کرد، پیامک تخفیف به صورت خودکار برای او ارسال می شود.