بروزرسانی: 1403/02/01

آینده سازان یاسان

آینده سازان یاسان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

آکادمی یاسان یک پلتفرم علوم کامپیوتر و برنامه نویسی کودکان به صورت آنلاین است که کلاس های آنلاین برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان در سراسر جهان برگزار می‌کند. نحوه برگزاری کلاس های آموزش برنامه نویسی کودکان در آکادمی یاسان، ترکیبی از جلسات اختصاصی یک به یک بین دانش آموز و مربی و همینطور جلسات گروهی هفتگی می باشد.

محتوای آموزشی در یاسان ویژه دانش آموزان 9 تا 17 سال آماده شده و آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان پس از سطح بندی آنها توسط کارشناسان انجام می‌شود. 

محصولات و خدمات:

ویژگی های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در آکادمی یاسان

  1. تبدیل مصرف کنندگان فناوری به خالقان آن
  2. آموزش برنامه نویسی کودکان به صورت اختصاصی و تعاملی
  3. تمرکز بر روی حل مسئله به صورت مستقلانه
  4. تشویق دانش آموز برای یادگیری مطالب جدید توسط مربیانی که اشتباهات را به عنوان فرصتی برای یادگیری و رشد می‌دانند.

برای شفافیت کامل و اطمینان از اینکه همیشه در تلاش برای برتری هستیم، یک سیستم رتبه‌بندی برای همه اولیای دانش‌آموزان خود ایجاد کرده‌ایم تا بعد از هر کلاس، نظر خود را به صورت آنلاین ارسال کنند. به طور متوسط، ما 4.7 ستاره از 5 را حفظ می کنیم!

دوره‌های مقدماتی

کودکان و نوجوانان برای شروع آموزش برنامه نویسی در آکادمی یاسان نیازمند مقدماتی برای آشنایی اولیه با برنامه نویسی هستند؛ بدین منظور آکادمی یاسان دوره‌هایی را تحت عنوان دوره مقدماتی و یا عمومی آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است. از اهداف دیگر آکادمی یاسان در دوره‌های عمومی این است که مهارت های نرم دانش آموزان مانند مهارت حل مسئله، تفکر منطقی، تعاملات اجتماعی، روحیه همکاری و خلاقیت نیز همراه با آشنایی با برنامه نویسی تقویت شود. دوره‌های مقدماتی (عمومی) آکادمی یاسان شامل اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه نویسی ربات، اپ اینونتور، پایتون و پایکرفت (پایتون درماینکرافت) است.

دوره‌های پیشرفته آکادمی یاسان

اهداف آکادمی یاسان به آشنایی اولیه کودکان و نوجوانان با برنامه نویسی و تقویت مهارت‌های نرم آنها محدود نمی‌شود و گذراندن دوره‌های مقدماتی برای دانش آموزان یاسانی آغازی است برای قدم گذاشتن آنها در دوره‌‌های پیشرفته و کاربردی آکادمی یاسان. کودکان و نوجوانان با شرکت در دوره پیشرفته و کاربردی آکادمی یاسان بصورت تخصصی به یادگیری برنامه نویسی می‌پردازند و برای ورود به دانشگاه ها و بازار کار آماده می‌شوند. دوره های پیشرفته (کاربردی) آکادمی یاسان شامل طراحی وب، اینترنت اشیا و بازی سازی می‌شود.

سال تاسیس:
1395
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر