شرکت‌های فعال »

سامان پژواک آسه

بروزرسانی: 1402/11/23

سامان پژواک آسه

سامان پژواک آسه
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت سامان پژواک آسه با سابقه 20 ساله و با تیمی متشکل از نخبگان حوزه برنامه نویسی و کارشناسان ارشد صنعت پخش و با هدف پوشش قرار دادن معضلات عدیده و دغدغه‌ های مدیران این حوزه، در زمینه " تولید نرم افزارهای توزیع، فروش و پخش مویرگی" فعالیت می‌کند.

هدف این استراتژی اختصاصی شدن نرم افزارهای این حوزه و تحت پوشش قرار دادن هر نوع سازمان پخشی با هر گستره فعالیتی می باشد، و تا کنون کمک شایانی به رشد این صنعت در عرصه بین المللی نموده است آسه ارائه دهنده نرم افزاری یکپارچه در حوزه پخش مویرگی است. نرم افزار پخش مویرگی آسه در تمامی فرایند عرضه از بازرگانی، تامین کالا، توزیع و فروش محصولات با بالاترین کیفیت مدیرتی و کم ترین زمان ممکن همراه شماست.

محصولات و خدمات:

مزایا و امکانات همکاری با نرم افزار پخش مویرگی آسه:

  1. فرصت حرفه‌ای: فروش نرم افزارها به یکی از مشاغل پر درآمد جهان تبدیل شده است. با ظهور مشتریان نرم افزاری، فرصت‌های بی‌پایان برای درآمد بیشتر شما وجود دارد.
  2. روابط عمومی: افراد با روابط عمومی قوی و توانایی ایجاد روابط گسترده، در این حوزه بهترین عملکرد را خواهند داشت.
  3. سیاست‌های منحصر به فرد: آسه با سیاست‌ها و استراتژی‌های نماینده محور، شما را در ایجاد و گسترش شبکه فروشتان همراهی خواهد کرد.
  4. محصولات برتر: محصولات آسه به لطف کارایی برتر و قدرتمند، به سرعت توجه مشتریان را جلب کرده و بازار را به خود اختصاص داده‌اند.
  5. ارتباط نزدیک: آسه با ایجاد ارتباطات نزدیک و صمیمانه با نمایندگان، از هر مرحله‌ای از همکاری حمایت خواهد کرد.
  6. آموزش متخصص: نمایندگان با آموزش‌های مختصر و مفید، به مهارت‌های فروش حرفه‌ای دست خواهند یافت.
  7. فعالیت موثر: نمایندگان با انرژی فعالیت، می‌توانند به سرعت درآمد بالایی به دست آورند و اهداف درازمدت خود را تعیین کنند.

فرآیند اخذ نمایندگی:

  1. تکمیل فرم درخواست
  2. دریافت شماره پیگیری
  3. تماس برای معارفه و پیگیری فرآیندها
  4. آموزش و انتقال تجارب
  5. هدفگذاری و راهبری تحقق اهداف
سال تاسیس:
1376
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر