اطلاعات تماس متقاضی

متقاضی دریافت نمایندگی اینترنت و خدمات پشتیبانی هستم

امکانات:
مغازه/دفتر
انبار
نیروی کار
بازاریاب/گروه بازاریاب
کانال تبلیغات شخصی
امکان خرید:
نقدی
اعتباری
تضامین:
سفته
چک
میزان سرمایه:
بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان
سوابق فعالیت:
  1. حوزه فعالیت: کامپیوتر، سخت‌افزار و شبکه
    مدت فعالیت: 10 سال
    هم زمان با فعالیت در حوزه کافی‌نت و انتشارات و چاپ ارائه تمامی قطعات سخت افزاری سیستم‌های مشتری ها. چون که هم شیره بنده مهندس ارشد کامپیوتر و نرم افزار هستند اما سخت افزار خیلی تبهر دارند.. چرا که علاوه بر اسمبل سیستم، اصلا تعمیر کار قطعات الکترونیکی سیستم‌های کامپیوتری هم هستند. و شرکت شهریور سپند مهرآور را در سال 94 یا 93 خودشون ثبت کردند و در استان های هم جوار به صورت صنعتی کار شبکه شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی انجام می‌دادند. و کلا در حال حاضر در شرکتی دیگر به صورت پشتیبان و برنامه نویس، بازاریاب. و مدیر روابط عمومی در زمینه فروش آجر نسوز مربوط به ساخت پاتیل های بزرگ برای کارخانه های بزرگ ذوب مواد و شکل دهی رو انجام می‌دادند. و بسیار در فروش سیمان تولید منطقه و استان فارس و توزیع در سطح استان تبهر داشتند و دارند.
  2. حوزه فعالیت: خودرو، حمل و نقل، لوازم یدکی
    مدت فعالیت: 3 سال
    چون در حوزه فعالیت اینترنتی و ثبت نام خودرویی فعالیت خوبی داشتیم در این 3 سال اخیر..اقدام به ثبت نام خودرو های سایپا از نمایندگی خاصی شدیم و در زمینه تحویل خودرو حتما سعی میکردیم که قطعات یدکی و تزئینات خودرو رو با نمایندگی هماهنگ کرده و تحویل خریدار کنیم.. اما حوزه اخذ نمایندگی قطعات یدکی خودروهای چینی و داخلی شخصا علاقه مند به سرمایه گذاری هستم.. چون خیلی دوستان مراجعه کننده خواهم داشت و در زمینه داشتن انبار و محل فروش در همان منزل پدری مان امکان داشتن انبار لوازم یدکی و تحویل و ارائه خدمات به مشتریان را داریم... البته فقط قطعه یدکی... نه تمام قطعات موتوری.. ایشالا در آینده نزدیک تصمیم دارم که قطعات موتوری خودروهای چینی پوشش بدم..
  3. حوزه فعالیت: اینترنت
    مدت فعالیت: 10 سال
    مکان فعلی ما چون به صورت ملکی شخصی پدرم میباشد. مدت 10 سال است که در محله ما خدمات اینترنتی حضوری و غیرحضوری را ارائه می‌دهیم.. به صورتی که 2000 دو هزار مخاطب و شماره تلفن همراه فعال داریم. که هر ماه حداقل 4 تا 5 مرتبه مراجعت یا انجام خدمت دارند.
سوابق تحصیلی:
  1. مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
    رشته تحصیلی: مهندسی کامپیوتر
  2. مدرک تحصیلی: لیسانس
    رشته تحصیلی: مهندسی کامپیوتر
  3. مدرک تحصیلی: لیسانس
    رشته تحصیلی: مهندسی مواد