شرکت‌های فعال »

چرم تریشه اصفهان

بروزرسانی: 1403/03/16

چرم تریشه اصفهان

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

چرم تریشه

تریشه در لغت به معنای بندهای چرمی ای هستند که از چرمهای طبیعی برش داده می‌شوند و به صورت بند چرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در گذشته ایرانیان جزء اولین اقوامی بودند که با اطلاع از خواص چرم برای خود لباس و کیف و کفش و سایر ملزومات زندگی را درست می کردند و به قولی به عنوان مردمان چرمینه پوش معرفی میشدند

 انتخاب هوشمندانه ی مشتریان عزیز و خوش سلیقه از محصولی خاص و طبیعی ست، که چرم تریشه تمام تلاش خود را بر آن داشته که با آموزشهای رایگان انواع محصولات  به افراد مختلف خصوص سرپرست خانوار و افراد کم بضاعت جهت دوخت و تولید محصولات کاملا دست دوز، فرهنگ استفاده از چرم را در میان ایرانیان حفظ و  این هنر ایرانی را به جهانیان معرفی کند .

مراقبت و نگهداری از این محصول گرانبها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و چرم تریشه تمامی محصولات خود را با سه سال ضمانت چرم و دوخت و ده سال خدمات پس از فروش به شما مشتری ی عزیز تقدیم می‌کند.

محصولات و خدمات:

شرکت چرم تریشه تولید کننده انواع کیف چرم طبیعی دست دوز با ضمانت نامه تعویض سه ساله و خدمات پس از فروش ده ساله ، به مشتریان خود ارائه خدمت می‌کند . کلیه محصولات این شرکت کاملا طبیعی و از بهترین و مرغوبترین جنس چرم استفاده می‌شود. نخ دوخت از نوع خارجی و بیشتر محصولات دارای جعبه های فوق العاده شکیل و زیبا هستند .

سال تاسیس:
1388
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر