بروزرسانی: 1400/08/29

نمایندگی بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران
  • محل فعالیت: استان تهران
  • حوزه فعالیت: بیمه
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

بیمه ایران اولین و قدیمی‌ترین شرکت بیمه در ایران است و در حال حاضر تنها شرکت بیمه دولتی است که در این صنعت فعالیت می‌کند. از تأسیس این شرکت 86 سال می‌گذرد و تاریخ آن را می‌توان تاریخ ملی شدن صنعت بیمه دانست.

بیمه ایران از همان ابتدای کارش، در رشته‌های مختلف بیمه فعالیت خود را شروع کرد و بعد از مدت کوتاهی هم در بعضی از شهرها مثل تبریز ، مشهد، شیراز، اصفهان و اهواز نمایندگی خود را تأسیس نمود. 

در حال حاضر این شرکت با بیش از 12000 نمایندگی در کشور و با سطح توانگری2جزو شرکتهای بیمه‌ برتر در این صنعت است که در همه رشته‌های بیمه مثل: بیمه شخص ثالث ، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی ، بیمه عمر ، بیمه درمان، بیمه مسافرتی ، بیمه مهندسی و… خدمات متنوع و کاملی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. 

ویژگی‌های بیمه ایران:

  • بیمه ایران تنها شرکت بیمه دولتی در ایران است و تمام سهام آن متعلق به دولت جمهوری اسلامی می‌باشد.این شرکت در سال اول فعالیتش بیشتر از 60 درصد بازار بیمه را در دست گرفت.در حال حاضر حتی در کشورهای اروپایی و آسیایی به خصوص خاورمیانه، بیمه ایران اسمی آشنا و معتبر است.این بیمه 80 سال پیش در یک زیر زمین در خیابان لاله زار تهران، با 3 نفر کارمند کار خود را شروع کرد. و یکی از 10 شرکت برتر کشور است.به دلیل تجربه بالا، این بیمه مورد اعتماد مردم است و بیشترین درصد فروش را در بین شرکت‌های بیمه‌ای دارد.این بیمه با طرح‌ها و خدمات به روز و اینترنتی خود، همچنان در صدر صنعت بیمه در ایران قرار دارد.بیمه ایران در تمام استان‌های کشور و بسیاری از شهرستان‌ها به فعالیت می‌پردازد.دسترسی به شعبه‌های آن در همه جای کشور، سریع و راحت است.



محصولات و خدمات:

شرکت ما مشاوره و صدور انواع بیمه های بیمه ایران را داراست از جمله

بیمه های اتومبیل شامل بیمه ثالث و بیمه بدنه

بیمه زندگی و عمر و پس انداز

بیمه آتش سوزی و زلزله

بیمه مسیولیت ساختمانی تا اشخاص و مدیران حرفه ای و وکلا و پزشکان و غیره

سال تاسیس:
1378
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر