مشاورین داده پردازی پویا پیوند ایرانیان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت مشاورین داده پردازی پویا پیوند ایرانیان در مرداد ماه سال 1389 تاسیس گردید. موسسین این شرکت از مدیران سابق و اعضای هئیت مدیره شرکت سیستم‌های کاربردی نرم افزاری سینا پیوند می باشند که سابقه 27 سال تجربه در امر توسعه و تولید نرم افزارهای سازمانی ، مالی و اداری و استقرار شبکه های محلی (LAN) را دارا هستند که در بیش از 450 شرکت و موسسه و سازمان دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین در تحلیل ، طراحی و استقرار سیستم های سازمانی سینا (ERP ) را که در موسسات مختلف در حال اجرا است نقش موثری ایفا نموده اند.

در حال حاضر اهداف این شرکت توسعه سیستم های یکپارچه مالی سازمانی برای به کارگیری در سازمانی های کوچک، متوسط و بزرگ خصوصی و دولتی و همچنین توسعه سیستم ها و افزونه های سفارشی می باشد.



محصولات و خدمات:

سیستم‌های یکپارچه مالی سازمانی پویا پیوند شامل سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، کنترل موجودی، تدارکات خرید، فروش تولیدی و بازرگانی، فروش شرکتهای پخش، داراییهای ثابت ، حقوق و دستمزد، خدمات پس از فروش، تولید و بهای تمام شده (سفارشی و مناسب سازی شده برای صنایع مختلف) که در دو نوع پایه و پیشرفته ارائه می گردد.

سال تاسیس:
1389
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر