نماینده‌های فعال »

مجید اسماعیلی

بروزرسانی: 1398/04/09

مجید اسماعیلی

اطلاعات تماس متقاضی
درحال حاضر بدلیل نواسانات ارز شرکت تجارتی بنده غیر فعال شده است . چندین سال سابقه بازار و 2 سال فعالیت در حوزه محصولات کشاورزی ومواد غذایی را دارم.
امکانات : دارای یک دستگاه خودرو و درصورت نیاز دفتر کار مجدد راه اندازی می شود.اینجانب به دیگر دوستان نیز مشاوره حقوقی و اقتصادی نیز میدهم درصورت داشتن سود مناسب وقابل توجه با توجه به تخصص و تجربه که دارا میباشم میتوانم جهت جذب بیشتر افراد فعالیت گسترده ای داشته باشم علت انتخاب این محصول بدلیل اصالت ان بوده که قصد دارم در زمینه های مختلفی همچون مواد ارایشی و بهداشتی که دارای برند واصالت هستند فعالیت کنم. در صورت امکان در شهر های استان خراسان رضوی وشمالی بخصوص مشهد وسبزوار ونیشابورو بجنورد که مرکز فعالیت در شهر سبزوار خواهد بودکه در شاهراه وردوی سه استان خراسان رضوی وشمالی و جنوبی و هم مرز استان سمنان نیز هست که میتوان در شهرستان شاهرود نیز فعالیت فزاینده ای داشت قرار دارد.
سرمایه به اندازه کافی برای خرید نفدی و اقساطی موجود است و تضمینات لازم با چک های معتبر داده خواهد شد ضمنا کارمند نیز می باشم وبسته به میزان درصد سودهی مناسب کالای شرکت سجین امادگی اخذ نمایندگی را خواهم داشت.