متقاضی دریافت نمایندگی - علی وشنی فرد
اطلاعات تماس متقاضی

دارای 5 سال سابقه فعالیت در بیمه، 3 سال در فروش مواد غذایی، 3 سال در زمینه آموزشی و کمک آموزشی می باشم. در حال حاضر نظامی هستم .مدت حدود 5 سال مدرس درس ریاضی کنکور بودم.با اساتید برجسته کشوری در بحث کلاسهای کمک آموزشی و کنکور و تقویتی ارتباط نزدیک دارم.مدتی هم در املاک مشغول به فعالیت بودم و از خرید و فروش ملک و زمین تا ساخت و ساز تجربه خوبی دارم.

خواهان اخذ نمایندگی مواد غذایی و اقلام مربوط به مواد غذایی، پزشکی و دارویی، بیمه، آموزشی و کمک آموزشی، خدمات گردشگری و مهاجرتی هستم.

امکانات:
مغازه/دفتر
انبار
نیروی کار
بازاریاب/گروه بازاریاب
کانال تبلیغات شخصی
امکان خرید:
نقدی
اعتباری
تضامین:
سفته
چک
ضمانت بانکی
سند ملکی
میزان سرمایه:
بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان
سوابق فعالیت:
  1. حوزه فعالیت: مواد غذایی و اقلام مربوطه
    مدت فعالیت: 3 سال
    بنده مدت 3 سال سوپر مارکت داشتم و در بحث خرید و فروش مواد غدایی تجربه های خوبی دارم.روابط عمومی بالا.حسن شهرت در شهر.داشتن مغازه از خودم.داشتن اقوام و دوستان خیلی زیاد.
  2. حوزه فعالیت: آموزشی و کمک آموزشی
    مدت فعالیت: 3 سال
    بتده 3 سال مدرس ریاضی کنکور بودم.بااساتید برجسته کشوری در کلیه بحث آموزشی و کمک آموزشی ارتباط نزدیکی دارم.اول خداوند سپس حسن شهرت و اعتبار بالا و معروف بودن در سطح شهر هم کمکم می کند.
  3. حوزه فعالیت: بیمه
    مدت فعالیت: 5 سال
    بنده با روابط عمومی بالایی که دارم و همچنین اینکه خانواده ما یک خانواده اصیل و قدیمی و دارای حسن شهرت و اعتبار بالایی است و اقوام زیادی در شهرستان پردیس و شهر بومهن داریم.مغازه و دفتر و هرچیزی که لازم باشد را دارم.باتوکل برخدا و پشتکاری که دارم میتوانم مشتری های زیادی را جذب کنم و مجموعه شما شهرت بیشتری پیدا کند.
سوابق تحصیلی:
  1. مدرک تحصیلی: دیپلم
    رشته تحصیلی: ریاضیات