بروزرسانی: 1403/06/25

فناوران تفکر بدیع

فناوران تفکر بدیع
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت فناوران تفکر بدیع، جمعی از جوانان نخبه و دانشگاهی بوده است که با تولید محصولات نرم افزاری فعالیت می نماید. اصلی ترین محصول این شرکت، نرم افزار حسابداری ابری چرتکه می باشد، که محصولی شناخته شده و محبوب در بازار می باشد.

این شرکت جهت توسعه هر چه بیشتر بازار خود، از کانال های مختلفی مشتری جذب می نماید؛ از جمله بازاریابی دیجیتال و رویدادهای بزرگ مالی؛ به همین جهت و در راستای توسعه بازار، اقدام به تجهیز شبکه نمایندگی نموده است.

تا کنون بیش از هزاران کاربر و کسب و کار از جمله اصناف و فروشگاه ها، شرکت های بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری از جمله مشتریان و استفاده کنندگان این نرم افزار هستند.

محصولات و خدمات:

حسابداری چرتکه به عنوان یک نرم افزار حسابداری تحت وب و ابری با امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که داراست باعث نظم دهی و یکپارچه سازی امور مالی شرکت ها و اشخاص حقیقی می گردد. چرتکه به مدیران شرکت‌ها کمک می‌کند کسب‌و‌کار خود را بهتر بشناسند؛ با رصد و آنالیز اطلاعات و داده‌های مربوط به فعالیت‌های فروش، انبار، تولید، تامین کنندگان، مراکز هزینه، پروژه‌ها، شاخص‌های مالی را بهتر ارزیابی کنند و تصمیمات اثربخش تری اتخاذ کنند.

سال تاسیس:
1399
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر