بروزرسانی: 1400/06/24

صنایع شیمیایی bedumix

صنایع شیمیایی bedumix
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

صنایع شیمی ساختمانی بدومیکس با بهره گیری از تکنولوژی روز اروپا و با تکیه بر دانش متخصصان با تجربه محصولات خود را در راستای صنعتی سازی ، سبک سازی و بهینه سازی مصرف ارائه می نماید .

این مجموعه بر این باور است که بتواند در جهت ارائه ی محصولات نوین ساختمانی و انواع ملات های خشک سهم خود را در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و همچنین منابع و ذخایر آبی به انجام برساند .رعایت کیفیت و مرغوبیت محصولات این مجموعه جهت رضایت مندی مشتریان و مصرف کنندگان محترم از مهم ترین اولویت های این مجموعه به شمار میرود .

امور پژوهشی و تحقیقاتی در صنایع شیمی ساختمان ، ما را بر این باور رسانیده که هر ساله بتوانیم با ارائه محصولات جدید در ساخت ساز های نوین گام جدیدی برداریم.

تامین نیازهای فعالان بخش ساختمان ، مهندسین ، انبوه سازان و فعالان بخش مسکن با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه از دیگر اهدف این مجموعه می باشد .

رضایت حداکثری مشتریان و مصرف کنندگان محترم محصولات بدومیکس ما را بر این باور رسانیده که تیم فنی و متخصص در خدمت مخاطبان محترم باشد.


محصولات و خدمات:

چسب کاشی و سرامیک، سنگ و پرسلان، انواع بندکشی های رنگی، چسب هبلکس، چسب پلی استایرن، انواع سخت کننده رویه بتن و همچنین از فضاهای مرتبط با صنعت بتن از جمله چسب بتن، انواع روان کننده ها و نیز نسل های جدید عایق کاری پایه سیمانی دو جزِئی و تک جزئی و انواع ملات های ترمیم بتن را در سبد محصولات خود دارد.


سال تاسیس:
1395
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر