شرکت نرم افزار بیمه ابزار
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه برنامه نویسی بیمه ابزار پیشگامان با بیش از یک دهه تلاش و افتخار توانسته است محصولات ارزنده ای در حوزه مالی و حسابداری، مدیریت با مشتریان CRM، اتوماسیون اداری و بایگانی الکترونیک ارائه نماید.

تیم بیمه ابزار در نظر دارد با هدف گسترش بازار خود در سطح کشور نسبت به توسعه شبکه فروش و اعطای نمایندگی با شرایط آسان اقدام نماید.

اگر شما فردی پرتلاش و با پشتکار هستید و علاقمند به کسب درآمد عالی در موقعیت شغلی مناسب و با پرستیژ می‌باشید، مناسبترین موقعیت برایتان محیا شده تا با ملحق شدن به شبکه فروش بیمه ابزار به اهداف خود برسید.

محصولات و خدمات:

نرم افزار بیمه ابزار به عنوان برترین و جامع ترین نرم افزار تخصصی ویژه نمایندگان و کارگزاران بیمه می‌باشد که کلیه امور مالی و حسابداری ، مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM ، اتوماسیون اداری و بایگانی الکترونیک را تحت یک نرم افزار جامع مدیریت می‌کند.

با توجه به گسترش روز افزون تعداد نمایندگان بیمه در سطح کشور و حجم بالای امور اداری و آشفتگی مالی در دفاتر نمایندگی های بیمه لزوم استفاده از نرم افزار بیمه ابزار هر روز بیشتر و بیشتر می شود. لذا بازار هدف خریداران نرم افزار بیمه ابزار همواره در حال رشد و جذابیت روز افزاون می‌باشد.

سال تاسیس:
1389
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر