بروزرسانی: 1399/08/21

شرکت حساب رایان پارس

شرکت حساب رایان پارس
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت دانش بنیان حساب رایان پارس، به عنوان یکی از پیشروان تولید نرم افزارهای بخش خصوصی کشور، فعالیت خود را در سال 1376 شروع کرد و در سال 1382 به صورت رسمی ثبت شد. هم‌اکنون، شرکت حساب رایان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده نرم افزارهای مالی و اداری است که به تمامی سازمان‌‌ها اعم از شهرداری‌ها، دولتی و غیر دولتی خدمت رسانی می‌کند که به واسطه همین خدمات، موفق به کسب سه رتبه یک از شورای عالی انفورماتیک و افتخارات گوناگون دیگر شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

محصولات و خدمات:

نرم افزارهای مالی و اداری محاسبان که از سال 1383 و با رویکرد ERP و بر پایه معماری چند لایه و بانک اطلاعاتی SQL Server طراحی شده‌اند هم از جهت طراحی و هم در فرآیندهای عملیاتی دارای ویژگی های منحصر بفرد و جامعی است و به راحتی پاسخ نیازهای سازمان‌ها و کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک را خواهد داد.

نرم افزارهای مالی و اداری محاسبان، شامل زیر سیستم‌های متنوعی است که تمامی این سیستم‌ها با یکدیگر در ارتباط و یکپارچه هستند. با توجه به یکپارچگی موجود در بین سیستم‌ها، دریافت یک گزارش از هر سیستم می‌تواند شامل چندین گزارش از دیگر سیستم‌ها باشد که قطعا در زمان و هزینه صرفه‌جویی خواهد شد.

طراحی نرم افزاری این نسل باعث ویژگی‌های انعطاف پذیری، سهولت کاربری،‌ جامعیت فرآیندی،‌ پوشش دهی کامل به عموم کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک در عین انطباق با فرآیندهای پیچیده کسب و کارهاست؛ ‌ جامعیت اطلاعاتی،‌ ابزارهای جانبی و درون سیستمی متنوع، ‌گزارش‌گیری و گزارش‌سازی‌های مورد نیاز و بسیاری خصوصیات دیگر متناسب با نیازهای روز کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک است که با توجه به توسعه مداوم و سفارشی سازی‌های خاص، محصول و ابزاری قدرتمند جهت راه اندازی کلیه فعالیت‌های صنعتی به شمار می‌رود.

سال تاسیس:
1376
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر