بروزرسانی: 1403/03/16

سازمان موفقیت ایران

سازمان موفقیت ایران
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

خانواده سازمان موفقیت ایران، در سال 1398 پس از سال‌ها کسب تجربه در برند بازرگانی گروه اقتصادی، با ایده‌ی گذر از کسب و کارهای قدیمی در تهران متولد شد.سازمان یک شرکت سهامی خاص رسمی تحت نظر ارگان های دولتی کشور ایران که در سال های اخیر در گروه های متفاوت کشوری موفق به کسب رتبه ی برتر کشور شده است.

این خانواده، با بیش از 200 پرسنل رسمی در تهران، گسترش منابع انسانی در سایر شهرها را در دستور کار خود قرار داده است. این گروه خود را متعهد می‌داند با بهره‌گیری از سبک مدیریت مشارکتی و تمرکز بر نوآوری و خلاقیت، بستری برای اجرایی شدن ایده‌های نیروهای جوان و خوش‌فکر فراهم آورد.

از افتخارات این مجموعه می‌توان به کسب رتبه اول کشور در سه سال متوالی، ثبت رکوردهای ماهانه و روزانه، افتتاح مجتمع‌های اداری و تجاری و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی متفاوت اشاره کرد.

این مجموعه یکی از پیشروهای حوزه‌ کارآفرینی و حامی انواع مشاغل، با تجربه و دانش گسترده در زمینه‌های مختلف است. همکاری با سازمان موفقیت ایران، زمینه‌ساز شکوفایی حرفه‌ای و ایجاد تأثیر مثبت در آینده کسب و کار شما خواهد بود.

سازمان موفقیت ایران، یک برند شخصی در راستای هدفی بزرگ به صورت تیمی است.

محصولات و خدمات:

خانواده سازمان موفقیت ایران، در سال 1398 پس از سال‌ها کسب تجربه در برند بازرگانی گروه اقتصادی، با ایده‌ی گذر از کسب و کارهای قدیمی در تهران متولد شد.که در این راستا میتوانید از طریق سایت خبر گذاری اسیا ما را دنبال کنید.این خانواده، با بیش از 200 پرسنل رسمی در تهران، گسترش منابع انسانی در سایر شهرها را در دستور کار خود قرار داده است.

سال تاسیس:
1398
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر