شرکت‌های فعال »

زیبا سازان افزر

بروزرسانی: 1403/03/27

زیبا سازان افزر

زیبا سازان افزر
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

در مجموعه زیلوکس Ziluxe، هدف ما ارائه تجربه ای منحصر به فرد در هر فنجان قهوه است.

زیلوکس اولین تولید کننده ایرانی دستگاه های اسپرسوساز حرفه ای و تمام اتوماتیک مولتی بویلر و اداری در ایران است که هدف و تمرکز آن بر تولید دستگاه های به روز با فناوری روز و جدید دنیا می باشد.

در زیلوکس Ziluxe تیمی با با سال ها تجربه و حرفه ای جمع شده تا نیاز های دستگاه های اسپرسوساز از حرفه ای و تمام صنعتی گرفته تا دستگاه های تمام اتوماتیک خانگی و اداری را به بازار عرضه کند.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش لازمه هر تولید کننده ای می باشد تا مشتریان با خیال آسوده و بدون نگرانی از خدمات پس از فروش محصول مورد نظرشان را خریداری کنند و استفاده کنند.

مشتریان بالقوه ما از رستوران ها و هتل های بزرگ، ادارات و مجموعه های گردشگری تا نمایشگاه ها، باشگاه های ورزشی و مشاغل کوچک و بزرگ در طول سال ها فعالیت ما همواره از محصولات و خدمات پس از فروش ما راضی بوده اند.

ما به عملکرد برتر و رضایت مشتریان تاکید داریم و به دنبال خدمات پس از فروش عالی و حمایت فنی کامل هستیم.

هدف ما ارتقای تجربه مصرف کنندگان در مصرف قهوه است و اعتماد شما به ما را بی محدود می سازد.

محصولات و خدمات:

محصولات ما از دستگاه های اسپرسوساز خانگی تمام اتومات برای لذت بردن از قهوه در خانه ، تا دستگاه های صنعتی مناسب برای رستوران ها، کافه ها، هتل ها انواع گوناگونی را شامل می شود. همچنین با تکیه بر تکنولوژی های نوین دستگاه های ما دارای امکاناتی همچون قابلیت برنامه ریزی سیستم خودکار شستشو و... هستند.

سال تاسیس:
1402
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر