بروزرسانی: 1400/12/17

امیدان صنعت آرمان میهن

امیدان صنعت آرمان میهن
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

با رشد روز افزون صنایع بزرگ و کوچک و حجیم شدن بخش صنعت از لحاظ کمی بیش از بیش نیاز مبرم صنایع به افزایش کیفیت محصولات و تلاش جهت داشتن محصول و فعالیتی بهتر برای جلب رضایت مشتریان و نیاز های تازه احساس می شود.

شرکت امیدان صنعت آرمان میهن با برند تجاری آصامکو با هدف توسعه و پیشبرد صنعت در منطقه و کشور پا به عرصه صنعت گذاشته است. این گروه هم اکنون در هسته اصلی در زمینه مواد شیمیایی و صنایع تبدیلی مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت امیدان صنعت آرمان میهن مفتخر است با بهره گیری از دانش روز و بکارگیری نیروهای مستعد و کاردان و خدمت رسانی صادقانه و با گستره ای از تولیدات متنوع و با کیفیت در زمینه آب و فرآورده های آبی، شرایط خریدی سریع و مطمئن را برای مصرف کنندگان محترم فراهم آورد.

شرکت امیدان صنعت آرمان میهن همواره بر این باور است که نمایندگان و عاملین فروش محصولات، جزئی از خانواده شرکت می باشند. لذا با طراحی مدل پلکانی فروش سعی بر آن داشته است تا گامی در کمک به این خانواده بردارد.


محصولات و خدمات:

شرکت امیدان صنعت آرمان میهن از سال 1395 تاکنون همواره به عنوان یکی از شرکت های شاخص و ممتاز حضوری جدی و فعال در عرصه تولید نانو ذرات اکسید مس، ضدیخ و ضدجوش، آب مقطر پزشکی،مایع محافظ رادیاتور (آب رادیاتور)، آب مقطر خودرویی، شیشه شوی، آب اسید باطری، آب اتو و آب مقطر استریل داشته و همچنین با هدف استفاده بهتر و مطلوب تر از انرژی در راستای تحقق بخشیدن به سیاست های کلی کشور و در جهت خودکفایی صنعتی این مرز و بوم فعالیتی استوار دارد.


سال تاسیس:
1395
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر