اعطای نمایندگی فروش اقساطی تمامی کالاها و تامین سرمایه VIP
اطلاعات تماس شرکت
پاسخگوی تماس: کارشناس خانم للهی
شماره ثابت: 021-47620500
شماره ثابت: 021-47620500
اینستاگرام: @holdingaghsat.iran
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

مرکز تخصصی سرمایه گذاری در امر خرید و فروش

مجموعه ما با تجربه بیش از 17 سال سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش خودرو، کالا و خدمات و با حدود 170 نمایندگی رسمی در شهر های مختلف ایران،‌ بدینوسیله آمادگی خود را به منظور توسعه کسب و کار خود اعلام می‌دارد و بدین منظور از شما فعال اقتصادی عزیز دعوت به همکاری می‌نماید.

حوزه خودرو:

1- توجه داشته باشید که ما به هیچ عنوان تامین کننده خودرو نیستیم و به عنوان شرایط گذار، تابع انتخاب مشتری و نماینده می‌باشیم و مشتری می‌تواند خودرو مورد نظر خود را با راهنمایی نماینده از هر نوع و مدلی که باشد، چه کارکرده و یا صفر انتخاب نماید.

2- تنها ضمانت مورد نیاز، بخشی از سند خودرو می‌باشد و تنها ابزار منطقی این معامله، چک خواهد بود.

3- مشتری می‌تواند خودرو مورد نظر خود را پیدا کند و از طریق نماینده به شرکت معرفی کند و یا خودرو مورد نظر را نماینده برای ایشان تدارک دیده باشد. در هر دو صورت فرآیند خرید و فروش اقساطی این خودرو به مشتری توسط شرکت با کمک نماینده انجام میپذیرد.

4- همانطور که قبل‌تر اشاره شد، ما بر خلاف سایر مجموعه ها، سرمایه گذار مستقل این بازار هستیم و واسطه پول بانکها و لیزینگ های وابسته به بانکها نیستیم؛ که این امر موجب می‌گردد شرایط ما منعطف تر از سایر مجموعه ها باشد.

5- ما می‌توانیم 30 الی 40 درصد قیمت هر خودرویی را از هر مدلی که باشد شرایط کنیم و متقاضی بدهی خود را طی دوره بازپرداخت نهایتا 24 ماهه با سود و کارمزد بسیار کم و منطقی مجموعه ما تسویه می‌نماید.

حوزه کالا و خدمات:

  1. بدیهی است که این شرایط گذاری تنها مختص حوزه‌ی خودرو نیست و سرمایه گذاری این مرکز بر روی تمامی کالاها و خدمات بازار از قبیل: طلا، موبایل، موتورسیکلت، مصالح ساختمانی، ماشین آلات صنعتی، ادوات کشاورزی و غیره نیز خواهد بود.
  2. در حوزه‌ی کالا و خدمات نیز مشتری می‌تواند کالای مورد نظر خود را از هر فروشگاهی انتخاب کند و از طریق نماینده به شرکت معرفی نماید تا فرایند خرید و تحویل آن به مشتری انجام پذیرد.
  3. ما می‌توانیم 60 الی 70 درصد قیمت هر کالا و خدماتی را برای مشتری شرایط کنیم و مشتری بدهی خود را طی دوره بازپرداخت حداکثر 14 ماهه با سود و کارمزد بسیار کم و منطقی با مجموعه ما تسویه می‌نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید  

یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی فرمایید. 

ساعت پاسخگویی: ساعت 10:50 قبل‌ازظهر

شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
انبار
نیروی کار
سرمایه مورد نیاز:
بیشتر از ۳۰۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
مهم نیست