مروارید زیبای صدف کاسپین
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت مروارید زیبای صدف کاسپین از سال 1399 در زمان شیوع ویروس کرونا با تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح شروع به کار کرد. پس از اخذ مجوزهای لازم در سال 1401 به عنوان اولین و تنها تولید کننده خمیردندان در استان مازندران شناخته شد. همچنین با هدف تولید محصولی باکیفیت و مقرون به صرفه از سال 1401اقدام به تولید مایعات شستشو با فرمولاسیون منحصر به فرد نمود که در همان بازه زمانی بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت.

محصولات و خدمات:
  • خمیردندان C. D. از بین برنده عطر و بوی بد دهان است و همچنین با فرمولاسیون خاص خود قادر به جلوگیری از پوسیدگی دندان است. برای محافظت از دندان ها کافی است از C.D استفاده کنید. خمیر دندان فقط یک بار در هر شب قبل از رفتن به رختخواب. این خمیر دندان به راحتی زخم های دهان شما را التیام می بخشد. این محصول به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد خود، باکتری های دهان و دندان را در کمتر از یک دقیقه کاملا از بین می برد و از ورود آنها به حلق جلوگیری می کند. برای درمان پوسیدگی دندان کافیست مقداری از این خمیردندان را هنگام خواب روی محل پوسیده قرار دهید و در مدت زمان کوتاهی شاهد از بین رفتن پوسیدگی دندان باشید.
  • خمیر دندان C. D. حاوی مواد طبیعی و دارای گواهی ثبت اختراع است.
  • مایع لباسشویی ام سی برای انواع لباس ها حتی لباس های کودکان شما مناسب است و به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد خود عاری از هرگونه مواد حساسیت زا بوده و لطافت و لطافت را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین لباس های تیره و مشکی را سفید نمی کند و رنگ ها را تثبیت می کند و همچنین برای شستن ملحفه و حوله بسیار مفید و مناسب است.
  • در انتخاب مایع ظرفشویی خوب ویژگی هایی مانند قابلیت تمیز کنندگی مناسب، کف پایدار، نرم شدن پوست دست و در عین حال آسیب نرساندن به ظروف بسیار حائز اهمیت است. مایع ظرفشویی MC با قابلیت تمیز کنندگی بالا و بوی خوب توانسته فرمولاسیون خاصی را برای محافظت از پوست دست ارائه دهد و به شما این امکان را می دهد که ظروف خود را به راحتی بشویید.
  • مایع دستشویی MC حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده است. همچنین به دلیل ساختار ظریف و ضد حساسیت بودن، لطافت و لطافت خاصی را پس از شستشو به دست ها می بخشد. مایع دستشویی MC نسبت به صابون های مایعی که با استفاده مکرر امکان از بین بردن چربی های سطحی پوست را دارند، انتخاب بهتری برای خانواده ها و پرسنل مراکز بهداشتی درمانی است.
سال تاسیس:
1398
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر