بروزرسانی: 1402/08/16

شرکت ترنج طب زیبایی

شرکت ترنج طب زیبایی
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

تولید اقلام متنوعی از محصولات لونیسرا LONICERA مورد مصرف از بهترین مواد اولیه جهان همگام با معتبرترین لابراتوارهای تولیدی دنیا در برندهای ما را در زمره صاحب نام ترین تولید کنندگان محصولات بهداشتی آرایشی ایران و جهان قرار داده است.

تولیدات ما فعلا در زمینه های تامین و حفظ طراوت مو و ماسک معرفی و عرضه شده است. شرکت ترنج طب زیبایی با مدیریت و تجربه بیش از 30 سال کار و تحقیقات فراوان اقای دکتر نصیری مقدم در کنار فوق دکتری های داروسازی دانشگاه تهران وبعد از گذشت حداقل 12 فرمول ارایه شده برای شرکتهای ارایشی اروپایی وموفقیت در این زمینه تصمیم به تولید محصولات ارایشی در داخل کشور گرفته شده که محصولات با کیفیت بسیار بالا وقیمت مناسب در اختیار هم وطنان قرار گیرد. در ادامه فعالیت با تولید محصولات متنوع تری در برند لونیسرا LONICERA سعی شد تا طراوات و نرمی و شادابی مو توسط فوق دکترهای داروسازی در زمینه کاسماتوکولوژی فعالیت دارند و همچنین با ارائه چندین مقاله که به تایید FDA آمریکا رسیده و همچنین با فرمولاسیون بسیار قوی با منشائ بیشتر گیاهی در کنار مواد غیر مضر جهت درمان انواع ریزش مو و ماسکهای داخل حمام و بیرون حمام و تایید و گواهی های خارجی وارد بازار می‌شود.

محصولات و خدمات:

شرکت در ابتدا با تولید محصولات متنوع تری در برند،لونیسرا LONICERA سعی شد تا طراوات و نرمی و شادابی مو توسط فوق دکترهای داروسازی در زمینه کاسماتوکولوژی فعالیت خود را شروع کند.

سال تاسیس:
1396
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر