شرکت انتقال داده های ندا گستر صبا
  • محل فعالیت: استان تهران
  • حوزه فعالیت: اینترنت
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت انتقال داده‌های نداگستر صبا با نام تجاری صبانت، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مجموعه‌ ی گروه صنعتی پرورش داده‌ها، در سال 1382 آغاز به کار کرد. این شرکت در نخستین مرحله، با دریافت پروانهPAP (نقاط دسترسی انتهایی) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقدام به ایجاد بستری برای ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات باند پهن (Broadband) در سراسر کشور نمود همچنین در راستای دستیابی به اهداف خود در خصوص ارتقای سطح کیفی خدمات ارتباطی واطلاع‌ رسانی کشور، برای نخستین بار در ایران از فن‌آوری ADSL به منظور برقراری ارتباط پرسرعت میان تهران و دیگر شهرستان‌ها بهره گرفت و در مدت ‌زمان کوتاهی به تقریب سراسر ایران را پوشش داد. از همین رو صبانت یکی از باسابقه ترین و پیشروترین اپراتورهای ثابت در کشور به شمار می آید و از این طریق سهم به سزایی در دستیابی به هدف برنامه پنجم و ششم توسعه برای دسترسی حداکثری خانوارها و کلیه کسب و کارهای کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت را ایفا نماید.

باور صبانت بر این است که توسعه و گسترش زیر ساخت های لازم زمینه ورود کشور به جامعه اطلاعاتی را فراهم می نماید و دسترسی به اینترنت پرسرعت یکی از زیربنایی ترین پیش نیازهای توسعه کاربری فناوری اطلاعات کشور را تشکیل می دهد.چنانکه امروزه فعالیت تمام بخش های فعال جامعه اطلاعاتی اعم از بخش های خدمت رسان نظیر توسعه دهندگان سخت افزار، نرم افزار، مخابرات، خدمات کامپیوتری و الکترونیکی و نیز بخش های دریافت کننده خدمات مانند دولت، خدمات بیمه ای، صنایع بزرگی چون نفت، گاز، پتروشیمی و همچنین حوزه آموزش الکترونیک و تجارت الکترونیک به آن وابسته است.

صبانت در راستای توسعه‌ی همه‌جانبه‌ فعالیت‌های خود در سال 1394 موفق به دریافت پروانه FCP (بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گردید. هرگونه خدمات ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه‌ی موضوع پروانه، مستقل از فناوری از قبیل خدمات دسترسی به اینترنت ، دسترسی به شبکه‌ی ملی اطلاعات و خدمات مبتنی بر آن، توزیع و فروش پهنای باند اینترنت، شبکه‌های اختصاصی، ارائه خدمات صوتی، تصویری و متنی، انواع داده‌های خدمات محتوایی و ارزش افزوده را امکان ‌پذیر می‌سازد.

محصولات و خدمات:

ارائه راهکارهای جامع ارتباطی از قبیل اینترنت وایرلس , VOIP ،VDSL .ADSL سیپ ترانک، تلفن بین الملل

سال تاسیس:
1382
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر