شرکت آذرپشتیبان الکترونیک
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت آذرپشتیبان الکترونیک با نام تجاری آذرپال و سابقه ای بیش از 13 سال در زمینه بازاریابی ، نصب و پشتیبانی انواع دستگاه های کارتخوان بانکی فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نمود. این مجموعه بعد از گذشت 13 سال توانسته خود را به جایگاهی برساند که امروز در 21 استان کشور دفاتر ، شعب و یا نماینده فعال داشته باشد. آذرپال همواره سعی کرده تا با جذب نیروهای متخصص و کارآمد سطح کیفی خدمات خود را ارتقا داده و رضایت مشتریان را جلب نماید.

شرکت آذرپال به طور تخصصی و از ابتدا ، بازاریابی و پشتیبانی کارتخوان بانکی را دنبال کرده و در این راستا پروژه های مختلفی را در استان های گوناگون اجرا نموده و به ثبت رسانیده است. این شرکت پروژه های متنوع با شرکت های پرداخت الکترونیک مطرحی همچون پرداخت الکترونیک پاسارگاد ، پرداخت نوین آرین ،پرداخت الکترونیک سداد ، کارت اعتباری ایران کیش ، فن آوا کارت و پرداخت الکترونیک سپهر انجام داده و به عنوان زیرسوئیچ رسمی شرکت فراپردازان آروند امید فعالیت می‌نماید که خوشبختانه با همت همکاران همیشه سربلند بوده است.

محصولات و خدمات:

شرکت آذرپشتیبان الکترونیک با نام تجاری آذرپال و با سابقه ای بیش از 13 سال در صنعت پرداخت ، ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی از قبیل : بازاریابی ، نصب ، پشتیبانی پایانه های فروشگاهی و خدمات فعالسازی نظیر ثبت و تخصیص دستگاه های کارتخوان بانکی می‌باشد.

سال تاسیس:
1389
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر