اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت آتیه سازان اقتصاد صدرا با مسئولیت محدود مالک سایت " بهترین باشگاه من " جهت ارائه نمایندگی و عاملیت در تمامی شهر های کشور ، از متقاضیان واجد الشرایط دعوت به همکاری می نماید .
1 – معرفی ما
بهترین باشگاه من ارائه دهنده خدمات تخفیف هوشمند روی کارت عابر بانک شخصی افراد (تمامی کارت های عابر بانک عضو شبکه شتاب ) و دستگاه پوز به پرداخت ملت می باشد که از اردیبهشت سال 1397 آغاز به کار نموده است و در حال حاضر مرحله تست و پایلوت کار در قزوین را پشت سر گذاشته است و به درآمدزایی در این شهر رسیده است .
2 – نحوه درآمد زایی شرکت ما
نمایندگی یا عاملیت بهترین باشگاه من می تواند بدون محدودیت با مراکز مختلف (رستوران ، فست فود ، شیرینی ، ورزشی و رفاهی ، تفریحی و خدماتی ، فروشگاهی و ... ) اقدام به عقد قرارداد نماید و ایضا می تواند بدون محدودیت اقدام به جذب اعضای جدید برای باشگاه مشتریان نماید.
در قرارداد مراکز ، درصدی به عنوان پورسانت شرکت در نظر گرفته می شود که شرکت بخشی از این درصد را برای اعضا به عنوان تخفیف مشتری و بخشی را برای خود به عنوان درآمد در نظر می گیرد .
برای مثال یک رستوران با 15 درصد تخفیف قرارداد بسته شده است و دراین حالت 10 درصد تخفیف برای اعضای باشگاه و 5 درصد برای شرکت در نظر گرفته می شود . اگر یکی از اعضا از رستوران فوق الذکر مبلغ 100 هزار تومان خرید نماید ، دستگاه پوز به صورت هوشمند 10 هزار تومان برای عضو تخفیف در نظر میگیرد و 90 هزار تومان از حساب وی کسر می نماید . حال از مبلغ 90 هزار تومان 5 هزار تومان به حساب شرکت و 85 هزار تومان به حساب رستوران فوق الذکر واریز می گردد . قابل ذکر اینکه تمامی مراحل فوق به صورت کاملا هوشمند می باشد.
عضویت و خدمات در بهترین باشگاه من برای اعضا و مراکز کاملا رایگان می باشد .
3- تخمین درآمد نماینده یا عاملیت :
همکاری در این پروژه برای شهر های با جمعیت حدود 200 هزار نفربه میزان 2 تا 10 میلیون تومان درآمد بالقوه خواهد داشت که با توجه به افزایش تعداد مراکز و اعضا و همچنین افزایش اعتماد عمومی در شهر مورد نظر قابل افزایش نیز می باشد که با تلاش و پیگیری مستمر نماینده یا عاملیت به درآمد بالفعل تبدیل می گردد.
4 – امکانات مورد نیاز نماینده یا عاملیت :
یک دفتر جهت هماهنگی امور ، نیروی انسانی جهت عقد قرارداد مراکز و ادارات ( بخش ادارات جهت افزایش تعداد اعضا می باشد) ، هزینه های تبلیغات برای دوره 6 ماهه
5 – شروع فعالیت نماینده یا عاملیت :
ابتدا باید با حداقل 20 مرکز قرارداد تخفیف منعقد گردد و سپس ارسال مشخصات درخواستی به دفتر مرکزی شرکت انجام شود (این پروسه نهایتا در یک هفته توسط یک نیرو با 6 ساعت کار در روز قابل انجام می باشد) و بعد از فعال شدن 20 مرکز جهت ارائه تخفیف ، انجام فعالیت های تبلیغاتی جهت عضویت عموم مردم و همچنین مذاکره با ادارات و سازمان ها جهت عضویت کارکنان و ایضا عقد قرارداد با مراکز تخفیف جدید توسط نماینده یا عاملیت انجام می شود .