شرکت‌های فعال »

سوبان

بروزرسانی: 1402/12/01

سوبان

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت شیرالات سوبان دارای استانداردهای بین المللی زیر:

International Standards: ISO 9001, ISO14001, ISO45001,CE, IMS

شرکت دوش های جادویی ساینا با بیش ازهشت سال سابقه در امر تولید، تحت نام تجاری سوبان، امروز از پیشتازان عرصه تولید در کشور ایران است. مجموعه سوبان به واسطه تلاش مجدانه متخصصان و مهندسان نخبه همواره در کسب افتخارات، اولین صنعت خود بوده است.

تولیدات این شرکت بر پایه استفاده از برترین تکنولوژی ها در طراحی و ساخت، کنترل کیفیت هوشمندانه وتست سختگیرانه قابل رقابت با برندهای مشهور جهانی است.

تداوم کیفیت در محصولات سوبان، مبنای اعتماد شما به ماست که اعتماد شما همان اعتبار ماست و شرکت سوبان نسبت به وفاداری شما به محصولاتش ارج واحترام فراوانی قائل است.

دوش سوبان اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE) بزرگترین تولید کننده  دوش و سردوش های کم مصرف و خاص با قابلیت های فراوان در چندین سال اخیر، توانسته است تنها دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در صنعت دوش و سردوش باشد که این مهم بیانگر تمرکز و توجه این مجموعه بر کیفیت تولیدات و خدمات مضاعفی است که به مصرف کنندگان عزیزش پیشکش می‌دارد.

سر دوش های اصلی سوبان با کاهش 50 درصدی مصرف آب در هر لیتر، همراه با کاهش مصرف آب، زمان استحمام شما را نیز به حداقل می‌رساند. حذف کلر به میزان 98درصد، افزودن یون منفی به آب، افزایش فشار آب بدون نیاز به پمپ و دستگاه برقی و تصفیه و رسوب زدایی آلاینده های ناخواسته در آب توسط 6 فیلتر آنتی باکتریال از مهمترین ویژگی های منحصر به فرد این دوش است.


محصولات و خدمات:
  • شیرآلات بهداشتی ساختمان
  • علم دوش های تک کاره و دوکاره با ویژگی های رسوبگیر، افزایش دهنده فشار آب و 170 تنوع محصول دیگر

(در رنگبندی های تکمیل شده و چند رنگ و طرح جدیدی که برای اولین بار در ایران و حتی خاورمیانه طراحی و تولید شده)

سال تاسیس:
1394
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر