شرکت‌های فعال »

سایبان گستر دز

بروزرسانی: 1401/10/24

سایبان گستر دز

سایبان گستر دز
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت سایبان گستر دز در راستای حفظ رضایت هر چه بیشتر مشتریان و کارآفرینی، شرایطی را فراهم آورده است تا در کنار هدف توسعه حرفه بازاریابی و فروش، در ایجاد سودآوری برای کارشناسان فروش و درآمدزایی هر چه بیشتر آنها نقش موثری ایفا می‌کند.

کارآفرینی:

شرکت گسترش طراحان نقش الماس با بیش از 345000 کاربر فعال، علاوه بر اینکه موجب گسترش کسب و کارها و حفظ ارتباط مستمر مشتریان با کسب و کارها شده است؛ توانسته است با ارائه‌ آموزش‌های لازم به افراد واجد شرایط، موجب اشتغال زایی آنها به عنوان کارشناس فروش گردد. همچنین، به شرکت های واجد شرایط در استان‌های مختلف ایران، عاملیت فروش اهدا کرده است. تا کنون بیش از 100 مجموعه توانسته‌اند مجوز عاملیت فروش را کسب نمایند. بدین ترتیب افراد می‌توانند به عنوان شغل ثابت و یا در کنار شغل ثابت خود، موجب رونق بخشیدن به زندگی خود شوند و گسترش طراحان نقش الماس در هر حال حامی و پشتیبان تمامی عاملین فروش، کارشناسان فروش و کاربران خود خواهد بود.

محصولات و خدمات:

عبارت کدهای USSD برگرفته از Unstructured Supplementary Service Data به معنای ارسال پیام از طریق کدهای دستوری ستاره مربعی، یک روش ارسال پیام در شبکه GSM می‌باشد. این روش بر مبنای تعامل با سرور اپراتورهای موبایل استوار می‌باشد.

در این روش داده‌های ارسالی به سرور، بدون هیچ ذخیره سازی‌ای، پاسخ داده می‌شوند. به این روش اصطلاحاً Session- Based می‌گویند، بدین معنی که بلافاصله پس از دریافت یک درخواست کدهای USSD از موبایل مخاطبین، یک ناحیه کاری توسط سرور برای درخواست رسیده؛ ایجاد می‌گردد و نرم افزار شروع به برقراری ارتباط با موبایل مخاطب می‌نماید.

این روش بر مبنای منو بندی (Menu Based) می‌باشد. مشتری با شماره‌گیری کدهای یو اس اس دی برای مثال (#6655*)، درخواست خود را به شبکه ارسال می‌کند و پس از آن گزینه‌های منوی تنظیم شده بر روی کدهای یو اس اس دی به مشتری نمایش داده خواهد شد.

درنهایت مشتری مجددا با ارسال شماره منوی مورد نظر، درخواست خود به سرور ارسال‌ می‌کند. سرور با دریافت شماره منو و با استفاده از ناحیه کاری ایجاد شده مراحل درخواست مشتری را به سمت مربوطه هدایت می‌نماید.

سال تاسیس:
1390
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر