زیست فرآورده چیستا (سهامی خاص)
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت صنایع تولیدی، تحقیقاتی، بازرگانی زیست فرآورده چیستا (سهامی خاص) در سال 1399 در راستای توسعه فناوری زیست فرآورده ها و فناوری اطلاعات کشور با همت جمعی از مدیران با تجربه بخش خصوصی کشور تاسیس گردید.

زیست فرآورده چیستا در سال دوم فعالیت خود مفتخر به دریافت عنوان شرکت خلاق از سوی معاونت علمی ریاست محترم جمهوری انتخاب گردیده است.

ما در فاز تولید و تحقیقات ده ها محصول دارویی (خاص) ، بهداشتی و آرایشی را در نوبت تولید با در حال تولید داریم.

تحقیقات عمیق بر روی محصولات بخصوص محصولات دارویی، باعث پیش تولید محصولاتی منحصر به فرد شده است.

تنها در حوزه داروی خاص ضد سرطان این شرکت 12 جلد تحقیقات مطالعاتی و تطابق اطلاعات بالینی را با موفقیت به انجام رسانده است و پر قدرت در حال ادامه پروژه مذکور می‌باشد.

زیست فرآورده چیستا دارای مجوز به شماره 56/ظ/11724 از وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، عضو اتاق بازرگانی صنایع معادن تهران، عضو اتاق بازرگانی ایران و چین، و دهها عضویت و مجوز دیگر می باشد.

همچنین زیست فرآورده چیستا در بخش توسعه فناوری اطلاعات کشور با تکیه بر دانش نخبگان ایرانی و چینی با مشارکت پنجاه درصدی شرکت فانگ اند اف چانگژو چین دو محصول نرم افزار و استارت آپی را با نام های جمبوجت ، و جیمبو اکسپرس وارد بازار کرده است، زیست فرآورده چیستا اولین شرکت دارنده هاب مستقل با مجوز دولت چین در خاک چین جهت پردازش سفارش ها می باشد همچنین برای نخستین بار در صدد راه اندازی بخش فروش محصولات ایرانی در علی بابا چین می باشد که این مهم در سال 1402 قطعا راه اندازی خواهد شد.

تمرکز بر تولید و بومی سازی مواد اولیه مصرفی در تولید دارو ، بومی سازی دارو های مصرفی کشور ، انتقال تکنولوژی ، چند منظوره سازی خطوط تولید با هدف افزایش بهره وری بخشی از اهداف اصلی شرکت بوده که در اساسنامه شرکت نیز درج گردیده است.

ما در زیست فراورده چیستا بیش از هر چیزی بر روی تحقیق و توسعه و خلق محصولاتی متفاوت کار می کنیم که اکثر مردم در مرحله کارآزمون آن عاشق می شوند و سپس محصول را با عشق وارد بازار می نماییم.

زیست فرآورده چیستا دارای شرکای تجاری ایرانی و خارجی می‌باشد از جمله شرکت دیجی کالا و دیجی اکسپرس ، شرکت سینا دارو ،شرکت ماهکس و … می‌باشد.

محصولات و خدمات:

گروه محصولات بهداشتی، دستمال های تخصصی میکروفایبر و سوپر میکروفایر

برند کلینتون

گروه محصولات بهداشتی و پوستی

برند لاندین

گروه محصولات سلولوزی

برند کلینکس

گروه محصولات دارویی

چیستا دارو

گروه محصولات آرایشی

برند گاگارینا

گروه محصولات زیبایی و آرایشی

برند مولکول نیویورک

گروه محصولات نساجی مد و فشن

برند مامی دوز

سال تاسیس:
1399
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر