شرکت‌های فعال »

تسک میران

بروزرسانی: 1400/04/15

تسک میران

تسک میران
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
(تسک میران) درباره ما

تَسک می ایران TASK Mi Iran) تنها عرضه کننده انحصاری محصولات شیائومی در ایران میباشد. ما با رویکردی منعطف و کارآمد تمامی مراحل تامین کالا از مبداء را مدیریت کرده و محصولات شیائومی را از طرق مختلف زمینی، هوایی و دریایی وارد ایران مینماییم تا در یک سیستم توزیع ایمن و خدمات پس از فروشِ باکیفیت به کاربران عرضه شوند. لازم به ذکر است تَسک می ایران (TASK Mi Iran) اداره کننده و مالک کلیه حقوق وبسایت Miiran.com میباشد.

محصولات و خدمات:
درباره Mi

"می" (Mi) یک کمپانی Mobile Internet میباشد که قصد دارد به صورت تخصصی قابلیت دسترسی به تکنولوژی روز دنیا را برای همگان میسر سازد. "می" توسط Lei Jun، کارآفرین با سابقه چینی در سال 2010 تاسیس شد و به سرعت توانست تبدیل به یکی از سردمداران حوزه تکنولوژی در چین بشود. ما مفتخریم با حمایت کاربران خود در سراسر دنیا، مرغوب ترین سخت افزارها، نرم افزارها و سرویس های اینترنتی را عرضه نموده و در تمامی مراحل طراحی، تولید، توزیع و خدمات پس از فروش از نظرات آنها در توسعه محصولات استفاده مینماییم.

با توجه به عرضه موفق سیستم عامل اختصاصی "می" با نام MIUI که در گوشی های Mi و همچنین Redmi عرضه شدند، گستره تولیدات ما به محصولات دیگری از قبیل تبلت، روتر، تلوزیون و اکوسیستم هوشمند خانگی نیز گسترش یافت و روز به روز بر دامنه این محصولات افزوده میشود.

پیشرفت های روز افزون در شیائومی و حمایت بی دریغ کاربران از محصولات ما باعث شد تا تمامی کارکنان ما همیشه به یک مسئله اعتقاد راسخ داشته باشند: "یک اتفاق شگفت انگیز در حال رخ دادن است"....

سال تاسیس:
1395
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر