بروزرسانی: 1401/07/18

تجارت پایدار کارو فیدار

تجارت پایدار کارو فیدار
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت تجارت پایدار کارو فیدار از آذرماه 97 با بکارگیری آخرین یافته های علمی و استفاده از تجهیزات به روز و نیروهای متخصص، تلاش دارد در کنار واردات و فروش کالاهای مختلف از جمله چوب نراد روسی، مواد اولیه پلیمری، شیمیایی و انواع حلال ها و افزودنی ها به عنوان یک مجموعه تولیدی دانش بنیان نقش مثبتی را در حوزۀ تامین مواد پلیمری و شیمیایی ایفا نماید و به همین منظور مجموعه کارآفرینی جهت ارائه خدمات مشاوره ای و فروش محصولات پلیمری در سطح گسترده ای به صنعتگران و مشتریان می‌باشد.

این مجموعه با ارائه سبد محصولات خود در قالب چندین گرید از مواد شیمیایی، پلی اورتان، کامپاندها و مستربچ های پلیمری بر پایه انواع پلیمرهای مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله خودرویی، کفش، ساختمانی، بسته بندی و مواد غذایی، لوازم خانگی و … در خدمت مشتریان عزیز و صنعتگران و متخصصین صنعت پلاستیک می‌باشد.

تولید ترکیبات پیشرفته پلیمری در کنار ارائه خدمات مهندسی و مشاوره ای در انتخاب و بکارگیری مواد، مزیت شرکت کارو فیدار می‌باشد. این محصولات بر پایه انواع پلیمرها از جمله پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی آمید و … می‌باشد.

همچنین مستربچ های آنتی یو وی با فرمولاسیون های نوین و پیشرفته از محصولات همیشگی و با کیفیت این شرکت می‌باشد.

از جمله مشتریان محصولات و خدمات گروه تولیدی بازرگانی تجارت پایدار کارو فیدار می‌توان به شرکت های برنز، اتحاد پلاست، آذین خودرو، پروزن، لاستیک گیلان و تعدادی از شرکت های تولید کننده کفش و ... اشاره نمود.

محصولات و خدمات:

کلیه اقلام و مواد اولیه پلیمری و شیمیایی

سال تاسیس:
1397
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر