اعطای نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و قطعات وارداتی از تایوان و ترکیه برند پایس
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

شرکت امید سپهر پاسارگاد زیر مجموعه هلدینگ امید بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این سیستم ها در ایران، در حال حاضر 60 درصد از قطعات مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب را در کارخانه خود تولید می‌نماید و مابقی قطعات را نیز بصورت مستقیم از کشورهای تایوان، ترکیه و چین وارد می نماید.

محصولات ما شامل:

  • مدرن ترین دستگاه تصفیه آب خانگی
  • قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

در مورد محصول:

  1. دستگاه های تصفیه آب اینلاین به دلیل اینکه فاقد هوزینگ می باشند، از نظر بهداشتی سالم تر و بهداشتی تر هستند زیرا کلیه فیلترهای آنها یک بار مصرف می باشند و پیش از آلودگی میکروبی تعویض می‌گردند.
  2. همچنین از نظر زیبایی ظاهری و جمع و جور بودن دستگاهها و نیز سادگی نصب آنها، نسبت به دستگاه های کارتریجی (کلاسیک) ارجح می‌باشند.
  3. ارائه گارانتی معتبر 18 ماهه روی این محصولات از جمله وجه تمایز این شرکت با سایر رقبا بوده و در کنار قیمت رقابتی محصولات، کار شرکای تجاری خود ا تسهیل نموده است.

دعوت به همکاری

شرکت امید سپهر پاسارگاد جهت توسعه شبکه فروش خود در سراسر کشور، از بین فروشگاه های تصفیه آب خانگی، لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، کالاهای ساختمانی و سایر فعالین مرتبط در سراسر کشور نمایندگی و عاملیت فروش مجاز می‌پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید.

به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی نمایید.

همچنین میتوانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ و یا بصورت پیامک ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

مزایای اخذ نمایندگی:
امکان اعطای تابلو
امکان اعطای وام
قابلیت خرید با چک
شراکت در هزینه تبلیغات
آموزش رایگان
جوایز فروش
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
نیروی کار
کانال تبلیغات شخصی
تضامین مورد نیاز:
چک
سرمایه مورد نیاز:
بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
مهم نیست