اعطای نمایندگی افق کوروش
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
اعطای نمایندگی فروشگاه افق کوروش با شرایط ویژه
حمید کاشانی در سال1349 با افتتاح فروشگاه افق کوروش کار خود را شروع کرد و سپس با احمد خیامی شریک شد. ساختار کلی فروشگاههای کوروش شبیه فروشگاههای مارکس اند اسپنسر است. پس از چند سال تعداد این فروشگاه‌ها در تهران به 14 رسید که 9 فروشگاه تحت عنوان کوروش و بقیه به عنوان سوپر استور و سوپر پرشین زیر نظر همین مجموعه اداره می‌شدند.
این فروشگاه‌هاا پس از انقلاب 1357 مصادره و در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفتند و به فروشگاه‌های زنجیره‌ای قدس تغییر نام دادند. در آن زمان مدیران مجموعه پاکسازی شدند و دانش اداره این مجموعه از میان رفت. سود دهی مجموعه در حدی نبود که پاسخگوی وام‌های دریافتی قبل از انقلاب باشد. به تدریج فروشگاه‌ها به صورت غرفه غرفه درآمده و اجاره داده شدند و در آخر به صورت چیزی شبیه پاساژ درآمدند.

سیف‌الله یزدانی که خود دو دوره مدیریت این مجموعه را بر عهده داشته‌است می‌گوید: «مشکل اینجا بود که فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور ما جدی گرفته نشد. یعنی آدمی می‌رفت در راس مجموعه که کلاً از فلسفه فروشگاه‌های زنجیره‌ای خالی‌الذهن بود.»

فروشگاه‌های زنجیره‌ای قدس در اواخر دهه هفتاد برای همیشه تعطیل شدند و در سال 88، عنوان فروشگاه‌هایی بنام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش - وابسته به گروه صنعتی گلرنگ- فعالیت خود را آغاز کردند.
تخفیفات و کیفیت خوب کالاها با قیمت مناسب موجب رضایت مشتریان می باشد.
در حال حاضر فروشگاه افق کوروش هزار شعبه ای شده است و در بسیاری از استانهای کشور شعبه فعال دارد.
و بر آن است تا بتواند شعبات خود را همچنان تعالی ببخشد.