اطلاعات تماس شرکت
پاسخگوی تماس: آقای صابر رکنی
شماره ثابت: 099-37353168
شماره همراه: 09937353168
آدرس سایت: www.hndkala.ir
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

اگر شما هم می خواهید از بازار رو به رشد فروش اقساطی و اعتباری کالا سهمی داشته باشید، جشنواره جذب نماینده فروش گروه سرمایه گذاری HND را از دست ندهید.


بیش از 3 دهه در کنار شما هستیم

ما در گروه سرمایه گذاری HND با بیش از 3 دهه سابقه در حوزه فروش اقساطی کالا، تامین سرمایه و آموزش کسب‌وکار در کشور توانستیم بیش از 1000 نفر از واجدین شرایط را بصورت تخصصی آموزش داده و با در اختیار قرار دادن طرح های متنوع فروش اقساطی زمینه درآمد پایدار جوانان این مرز و بوم را فراهم کنیم.

آموزش کسب‌وکار از ما

هلدینگ تامین سرمایه HND با هدف آموزش مهارت علاقه‌مندان در حوزه کسب‌وکار فروش اقساطی، رسالت خود را در این می‌داند که با مشاوره، آموزش و تربیت نیروی انسانی خلاق، زمینه اشتغال جوانان و کارآفرینی آنها را فراهم آورد تا در کنار رونق تولید و حمایت از حقوق مصرف‌کننده و فروش کالای بادوام ایرانی گامی ارزشمند در شکوفایی اقتصاد میهن عزیزمان بردارد.

سرمایه گذاری و تامین مالی از ما

فعالیت در حوزه اقتصادی همیشه همراه با چالش‌های فراوان است. برای اینکه بتوانید در کسب‌وکارتان موفق شوید باید سال‌ها تجربه کسب کنید. اما نگران نباشید! ما در گروه سرمایه گذاری HND نتیجه سال‌ها تلاش و تجربه را در اختیار شما قرار می‌دهیم. این فرایند به شما کمک می‌کند کسب‌وکاری پرسود در شهر خودتان راه‌اندازی کنید بدون آنکه درگیر تامین سرمایه آن شوید.

اشتغال‌زایی و تضمین درامد از ما

حال که تصمیم گرفته‌اید یک کسب و کار پرسود و موفق داشته باشید و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه کنید، پاسخ ما به این درخواست شما مثبت است و در راستای ارائه خدمات و خرید کالای اقساطی به هم میهنان عزیزمان در اقصی نقاط کشور از مشاوره اولیه گرفته تا آموزش فرایندهای کاری و تامین سرمایه در کنار شما هستیم.

کافیست نماینده HND شوید!

همه چیز مهیاست، همین حالا شروع کنید! اگر علاقه‌مند به فعالیت در حوزه فروش اقساطی و اعتباری کالا هستید ما زمینه آن را برای شما فراهم کرده ایم. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از آموزش کسب‌وکار، فعالیت خود را در زمینه‌ی فروش اقساطی کالا در شهر خود آغاز نمایند.

دعوت به همکاری

گروه سرمایه گذاری HND با هدف توسعه و گسترش فعالیت خود اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید  

یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی فرمایید. 

همچنین می‌توانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ ارسال فرمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

مزایای اخذ نمایندگی:
امکان اعطای وام
قابلیت خرید با چک
شراکت در هزینه تبلیغات
آموزش رایگان
جوایز فروش
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
تضامین مورد نیاز:
سفته
چک
سرمایه مورد نیاز:
کمتر از ۲۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
مهم نیست