شرکت‌های فعال »

چای شهرزاد

بروزرسانی: 1397/12/11

چای شهرزاد

چای شهرزاد
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
نیم قرن چای شهرزاد
چای شهرزاد با شعار بهبود کیفیت و طعم چای فرآیندی همیشگی است در بازار ایران مشغول فعالیت می باشد.
شهرزاد با تعهد به تهیه و بسته‌بندی مرغوب‌ترین محصولات مزارع چای دنیا، بیش از نیم قرن است که با همکاری کارشناسان بین‌المللی محصول مزارع ممتاز چای در هندوستان را با امنیت، تشریفات و در بسته‌بندی‌هایی زیبا و جذاب، برای مردم اصیل ایران به ارمغان می‌آورد. برای اینکه مردم ایران شایسته بهترینها هستند. نوشیدنی اصیل هندوستان، طعمی قوی و رنگی خوش دارد. نوشیدنی سرِ چشمه را ترجیحا به روشی که روی بسته‌بندی‌های شهرزاد ذکر شده دم کنید تا گل چای در قوریتان بشکفد و جانتان را جلا بدهد.
در حال حاضر محصولات چای شهرزاد دارای تنوع بالایی می باشد.
درباره تاریخچه چای شهرزاد باید گفت :
جناب آقای باقر داریانی موسس کمپانی چای شهرزاد، از سال 1333 جذب تجارت چای شد. او ابتدا در تجارتخانه‌ی پسرعمویش، قاسم داریانی مشغول به کار شد. تجارتخانه‌ای که چای را به صورت عمده از هندوستان به ایران وارد کرده و با نام برند کبوتر به تجار ایرانی سراسر کشور می‌فروخت. وی به مدت 5 سال در این تجارتخانه به کسب تجربه مشغول بود. در ابتدا چای از مبدا بصورت فله ای وارد بازار می شد که باعث پاره ای از مشکلات می شد چای شهرزاد با واسطه‌های متعدد بدون نشانی از اصلیت و هویت چای، به دست مصرف‌کننده می‌رسید. علاوه بر این وضعیت آشفته، چای فله که به صورت باز عرضه می‌شد در معرض انواع آلودگی و گرد و غبار بود.
در حال حاضر، مدیریت مجموعه شهرزاد با «شهریار داریانی» فرزند «باقر داریانی‌» است. او درصدد است با استفاده از تجربیات درخشان گذشته، حفظ ارتباط گسترده و عمیق‌ کمپانی شهرزاد با هندوستان، سریلانکا و سیلان و استحکام ارتباطات جدید با کشورهایی همچون کنیا باز هم طرحی نو در صنعت چای کشور دراندازد.