جذب نماینده فروش بیمه با آموزش رایگان و شرایط استثنایی
اطلاعات تماس شرکت
شرکت ایده های برتر در استان اذربایجان شرقی اقدام به جذب نماینده فروش (فروشنده) به تعداد 120 نفر می‌نماید. شرایط مد نظر برای جذب نماینده فروش بازاریاب از قرار زیر است:
مبلغ 10میلیون تومان سفته بابت تضمین حسن انجام کار
بازاریاب باید ترجیحا تحصیلات مرتبط به فروش و بازاریابی داشته باشد.در غیر اینصورت علاقه به این شغل و با آموزش ایده های برتر میتواند عضو تیم ایده های برتر گردد.
همه افراد باسابقه فروش و بازاریابی یا بدون سابقه کاری ،دانشجو و یا در هر شرایط کاری با حداقل مدرک دیپلم به بالا میتوانند عضو کارمندان ایده های برتر باشند
در صورتی که افرادی ترجیحا 1سال سابقه کار فروش یا پخش در زمینه فروش داشته باشند از امتیازات ویژه تری برخوردار خواهند بود.
پیشنهاد ما به افراد آموزش و ارائه طرح فروش آسان از سوی ایده های برتر برای بازاریابی و فروش در فضای کاری مشخص با ساعات کاری مشخص وحقوق ثابت می‌باشد.
حداقل فروش بازاریاب باید در روز 3 عدد بیمه نامه باشد.
حاشیه سود حقوق یا پورسانت نسبت به فروش نقدی یا چکی متفاوت است اما در فروش پورسانت بازاریاب در صورت فروش باطرح 30 درصد و بدون طرح 50 درصد خواهد بود.(حقوق ثابت بجز پورسانت و فروش 2 میلیون در ماه بدون شرط میباشد.
تمامی افراد داری هزینه ایاب و ذهاب خواهند بود.
حداقل قیمت محصولات30 هزارتومان و حداکثر قیمت !!! تومان می‌باشد 89 روز قرارداد به شکل همکاری آزمایشی آغاز میشود و بعد از 89 روز قرارداد یکساله با بیمه خواهد بود.
تمامی افراد در صورت حسن انجام کار و قرار داد یکساله دارای وام پرسنلی از 3 الی 10 میلیون به تضمین ایده های برتر و تورهای تفریحی رایگان به مشهد ، کیش ، ترکیه ،گرجستان ،باکو میباشند.