شرکت زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی پرسیران
  • محل فعالیت: استان تهران
  • حوزه فعالیت: سایر
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
در حال حاضر شرکت پرسی‌ایران‌گاز در طرح شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی مایع و CNG تحت نشان تجاری پرسیران به‌عنوان سازمان دارای سابقه اجرایی با پشتوانه 60 سال تجربه در امر سوخت‌رسانی و یکی از پرامتیاز ترین برندهای عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی در ارزیابی شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، قصد دارد با ارائه خدمات مطلوب درعرصه دیگری از سوخت‌رسانی به هموطنان عزیز ایران اسلامی افتخار آفرینی کند. این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های برند سراسری، دارای دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌های کشور است و با شبکه مویرگی عاملیت توزیع در سراسر ایران و نیروی انسانی توانمند و مجرب آمادگی دارد با انتقال تجارب خود به زنجیره تأمین سوخت فرآورده‌های نفتی با تأکید بر ارتقاء خدمات، افزایش سطح ایمنی و رضایت مشتریان نوآوری نوینی در این عرصه به ارمغان بیاورد.
هدف و چشم انداز اصلی طرح برندسازی جایگاه های سوخت ارتقای رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی در فرآیند خرید ، دریافت ، حمل ، توزیع و نظارت بر عرضه سوخت و کاهش نقش دولت در تصدیگری توزیع فرآورده های نفتی به منظور ارائه خدمات برتر به مشتریان است. شناسایی خدمات مورد نیاز مشتریان و ارائه راه حلی عملی برای پاسخگویی به این نیازها، یکی از مهمترین عواملی است که تحقق اهداف ذکر شده در طرح برندسازی را ممکن می نماید.
در بررسی های میدانی به عمل آمده مهمترین خدمات قابل عرضه تاثیر گذار بر رضایت مشتری عبارتند از تنوع و کیفیت فرآورده، خدمات عرضه، بهداشت محیط و ایمنی (HSE)، خدمات جایگاه و هر یک از این عوامل دارای زیر شاخص هایی نیز می باشند. در واقع موارد مطروحه نیازهایی هستند که مشتریان حاضرند در برابر ارزش و منفعتی که کسب می کنند هزینه بپردازند و پاسخگویی به نیازهای فوق منجر به خلق مزیت رقابتی برای شرکت برند و ترجیح آن بر رقبا توسط مشتری خواهد گردید. معیار مقایسه بین شرکتهای برند تفاوت آنان در تامین نیازهای مشتریان و تحقق ماموریت مورد انتظار از آنان می باشد.
ما به دنبال جذب جایگاه های سوخت از طریق بازاریابان جهت تجت پوشش گیری آنها می‌باشیم و از باراریاب انتظار می‌رود با پرزنت توانمندی‌ها و امکانات پرسیران بتواند جایگاه‌های سوخت کشور را متقاعد نماید تا شرکت توزیع‌کننده سوخت پرسیران را به‌عنوان برند خود انتخاب نمایند.