اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت آریانا گستر اسپادانا دارنده بزرگ‌ترین دیتاسنتر بخش خصوصی در مرکز و جنوب کشور و برنده برترین دیتاسنتر کشور در پنجمین جشنواره سراسری فاوا در کشور، با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های جاری دنیا، نسبت به طراحی سیستم کنترل تردد و حضوروغیاب مبتنی بر Cloud با مزیت رقابتی ویژه که مستقل از تأمین سرور و همچنین دستگاه‌های ساعت زن می‌باشد اقدام نموده است.
ساختار این نرم‌افزار که شامل اپلیکیشن‌های موبایلی، سیستم تحت Web و موتور گردش فرآیند و قابل اتصال به همه دستگاه‌های ساعت‌زن است، قابلیت LBS یا مبتنی بر موقعیت مکانی دارد. نام تجاری محصول تولیدشده "چک‌وتیک" به مفهوم ساختاری برای نظارت و کنترل می‌باشد. (ثبت و ضبط و چک کردن) بدین ترتیب، شرکت‌های تجاری، کارگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سایر بنگاه‌های کسب‌ و‌کار قادر خواهند بود فقط با پرداخت اجاره خدمات بدون صرف هزینه‌های سخت‌افزار سرور و ... نسبت به بهره ‌برداری و استفاده از خدمات حضوروغیاب ابری اقدام کنند.
در همین راستا شرکت آریانا گستر اسپادانا درحال گسترش روزافزون فعالیت خود در سراسر کشور نیازمند جذب نمایندگی به و تکمیل زنجیره فروش و خدمات پس از فروش می باشد.