دعوت به همکاری از افراد خلاق و شایسته
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
کارت آتیه سازان زندگی ایرانیان در دو دسته درمانی و رفاهی قابل استفاده در مراکز دندانپزشکی، پوست مو زیبایی، آزمایشگاهی، فیزیوتراپی، چشم پزشکی، روانشناسی و مشاوره، زنان و زایمان، تصویربرداری و رادیولوژی، گوش حلق بینی، اپتومتری، رستوران، کافی شاپ، مزون لباس، آموزشگاه موسیقی، پت شاپ، دامپزشکی و ... می باشد. با کلیک روی تصاویر زیر، مراکز درمانی و رفاهی طرف قرارداد در هر استان را مشاهده خواهید نمود. در هر لحظه و در صورت داشتن هر ابهام، می توانید با پشتیبانی 24 ساعته تماس بگیرید. همچنین در صورتی که مایل به تهیه کارت می باشید، از این لینک و این لینک کمک بگیرید. در صورت نیاز به راهنمایی برای تهیه هر دو کارت با ما در تماس باشید.
چرا کارت آتیه سازان؟
کارت آتیه سازان، کارتی یک ساله است که به منظور استفاده شما از خدمات درمانی در مراکز معتبر سراسر کشور، ارائه می شود. معیارهای انتخاب ما، دسترسی ساده و راحت به مطب یا کلینیک مورد نظر، سابقه پزشک، بهداشتی بودن محیط مطب یا کلینیک و رعایت استانداردهای لازمه جهت درمان، استفاده از مواد درجه یک و یکسان دانستن بیماران تخفیفی و آزاد به لحاظ استفاده از مواد، اطمینان از این موضوع که پزشک، دارای پروانه فعالیت معتبر است، خوش برخورد بودن پزشک و سایر همکاران وی با بیماران، رعایت انصاف در نوبت دهی به بیماران، امکانات و تجهیزات به روز مطب یا کلینیک یا وجود بخش های مخصوص در محل و رعایت پراکندگی منطقی بر اساس نقشه هر شهر بوده است و در این راه سعی کردیم بهترین ها را انتخاب کنیم. به همین دلیل است که ادعا می کنیم در انتخاب مراکز، بازرسی فنی دقیقی صورت داده ایم و در این راه با پیشنهادات و انتقادات شما، سعی داریم روز به روز بهتر شویم.
کارت آتیه سازان یک کارت یک ساله است و با هزینه ای اندک قابل تهیه است. پشتیبانی آتیه سازان، اجازه بروز مشکلی را در پذیرش شما عزیزان نخواهد داد و به صورت 24 ساعته، در خدمت شما خواهد بود.

به طور خلاصه مزیت های کارت درمان آتیه سازان به شرح ذیل است:
عدم محدودیت در استفاده به لحاظ تعداد مراجعه
ارائه تخفیف واقعی در مراکز طرف قرارداد
استفاده از خدمات درمانی اضافه شده در طول مدت اعتبار کارت بدون پرداخت هزینه اضافی
امکان وقت دهی آنلاین
مشاوره در زمینه معرفی مرکز متناسب با درمان
امکان استفاده از امکانات مراکز تا زمان تحویل کارت
بازرسی روزانه مراکز
پشتیبانی 24 ساعته
امکان استفاده از خدمات اقساطی در مراکز طرف قرارداد حتی در رشته هایی مانند ایمپلنت، ارتودنسی و ...
صدور بیمه نامه مسئولیت بیمه سامان برای کارت سرپرست خانوار
امکان استفاده رایگان از برخی خدمات درمانی
امکان استفاده همزمان از بیمه های پایه و کارت آتیه سازان در برخی مراکز طرف قرارداد
امکان استفاده از تخفیف روی حق الزحمه پزشکان در اعمال جراحی