اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
شرکت آتیه سازان اقتصاد صدرا با مسئولیت محدود مالک سایت" بهترین باشگاه من جهت ارائه نمایندگی و عاملیت در تمامی شهر های کشور،از متقاضیان واجد الشرایط دعوت به همکاری می نماید.
1) معرفی ما
بهترین باشگاه من ارائه دهنده خدمات تخفیف هوشمند روی کارت عابر بانک شخصی افراد (تمامی کارت های عابر بانک عضو شبکه شتاب) و دستگاه پوز پرداخت ملت می باشد که از اردیبهشت سال 1397 آغاز به کار نموده است و در حال حاضر مرحله تست و پایلوت کار در قزوین را پشت سر گذاشته و به درآمدزایی در این شهر رسیده است .
2) نحوه درآمد زایی شرکت ما
نمایندگی یا عاملیت بهترین باشگاه من می تواند بدون محدودیت با مراکز مختلف (رستوران ، فست فود ، شیرینی ، ورزشی و رفاهی ، تفریحی و خدماتی ، فروشگاهی و ... ) اقدام به عقد قرارداد نماید و ایضا می تواند بدون محدودیت اقدام به جذب اعضای جدید برای باشگاه مشتریان نماید.
در قرارداد مراکز ، درصدی به عنوان پورسانت شرکت در نظر گرفته می شود که شرکت بخشی از این درصد را برای اعضا به عنوان تخفیف مشتری و بخشی را برای خود به عنوان درآمد در نظر می گیرد.قابل ذکر است تمامی مراحل به صورت کاملا هوشمند می باشد.
عضویت و خدمات در بهترین باشگاه من برای اعضا و مراکز کاملا رایگان می باشد.
3) تخمین درآمد نماینده یا عاملیت :
همکاری در این پروژه برای شهر های با جمعیت حدود 200 هزار نفر به میزان 2 تا 10 میلیون تومان درآمد بالقوه خواهد داشت که با توجه به افزایش تعداد مراکز و اعضا و همچنین افزایش اعتماد عمومی در شهر مورد نظر قابل افزایش نیز می باشد که با تلاش و پیگیری مستمر نماینده یا عاملیت به درآمد بالفعل تبدیل می گردد.
4) امکانات مورد نیاز نماینده یا عاملیت :
یک دفتر جهت هماهنگی امور،نیروی انسانی جهت عقد قرارداد مراکز و ادارات (بخش ادارات جهت افزایش تعداد اعضا می‌باشد) و هزینه های تبلیغات برای دوره 6 ماهه
5) شروع فعالیت نماینده یا عاملیت:
ابتدا باید با حداقل 20 مرکز قرارداد تخفیف منعقد گردد و سپس ارسال مشخصات درخواستی به دفتر مرکزی شرکت انجام شود (این پروسه نهایتا در یک هفته توسط یک نیرو با 6 ساعت کار در روز قابل انجام می باشد.) و بعد از فعال شدن 20 مرکز جهت ارائه تخفیف،انجام فعالیت های تبلیغاتی جهت عضویت عموم مردم و همچنین مذاکره با ادارات و سازمان‌ها جهت عضویت کارکنان و ایضا عقد قرارداد با مراکز تخفیف جدید توسط نماینده یا عاملیت انجام می شود.