اعطای نمایندگی کارت تخفیف و اعتباری باشگاه مشتریان آف پلاس
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

باشگاه تخفیف آف پلاس در زمینه "کارت تخفیف ، کارت اعتباری ،بن کارت" در حال فعالیت است. این پروژه بانکی و بصورت آنلاین، بر بستر شتاب اجرا می‌گردد که منافع خوبی برای نماینده، فروشگاه‌ها و اعضاء (عموم مشتریان) به همراه خواهد داشت. همچنین عرضه (فروش) دستگاه‌های کارتخوان تنها از طریق نمایندگان شرکت به مشتریان انجام میگردد.

  • از امتیازات این باشگاه میتوان به تجربه بیش از دو دهه مدیران ارشد شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک و همچنین زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری مطلوب آن که با مشارکت شرکت های صاحب نام در عرصه نرم افزار و سخت افزار صورت پذیرفته است ، پیشتاز بودن آف پلاس در حوزه لویالتی همچنین سازمان و ساختار منظم و منابع انسانی متخصص و مجرب آن امنیت سرمایه گذاری را برای همه اعضاء باشگاه اعم از نمایندگان (شرکای تجاری شرکت) ، پذیرندگان و مشتریان بالا برده و آن را به یک باشگاه مشتریان بی همتا تبدیل کرده است .

(متقاضیان توجه داشته باشند که این آگهی به منظور جذب کارمند و آگهی استخدامی نمی‌باشد و هدف جذب نماینده استانی با شرایط مندرج در آگهی است و چنانچه ثبت‌نام در قسمت همکار دفتری و یا تکنسین انجام گردد در دیگر مقاطع بررسی خواهد شد و در حال حاضر ترتیب اثر داده نمی‌شود.)