اعطای نمایندگی انحصاری در  "جا به جا" اولین سامانه تاکسی و یدک کش اینترنتی, تلفنی در کشور
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

جابه‌جا اولین و پیشرفته ترین سامانه حمل و نقل هوشمند مسافر و بار در ایران است که با ایجاد امکان هدایت هوشمند درخواست مسافران به رانندگان و فراهم آوردن زیرساخت‌های مناسب جهت مدیریت و نظارت مکانیزه نمایندگان بر رانندگان، فرایند درخواست سفر را سرعت بخشیده و کیفیت بالاتری از سرویس‌دهی را ضمانت می‌کند.

مزیت‌های منحصر به فرد جابه‌جا:

تنوع خدمات:

تاکسی تلفنی و اینترنتی:

 درخواست تاکسی تلفنی درون شهری و برون شهری با استفاده از تماس با شماره‌ گیری سامانه 1555

 درخواست سریع و بدون معطلی سفرهای درون شهری و برون شهری از طریق اپلیکیشن جابه‌جا

درخواست حمل بار تلفنی و اینترنتی:

 وانت بار (وانت پراید ، وانت پیکان ، وانت نیسان)

 یدک کش (چرخ‌گیر ، زنجیری ، کفی)

 موتور سیکلت

سامانه اپراتور تلفن 1555:

با استفاده از این سامانه، امکان پذیرش سفر از طریق مرکز پاسخگویی 1555 و ارسال آن به اپلیکیشن رانندگان، ایجاد شده است.

اپلیکیشن جابه‌جا:

این اپلیکیشن با ظاهری کاربرپسند طراحی شده است و امکان درخواست حمل و نقل و جابه‌جایی با انواع وسیله نقلیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اپلیکیشن جابه‌جا با استفاده از نقشه بومی نما امکان مسیریابی سریع، ساده و امنی را برای کاربران خود فراهم آورده.

سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل:

هر یک از نمایندگان عضو جابه‌جا، در تمامی شهرهای ایران با استفاده از پنل کاربری خود می‌توانند تمامی اطلاعات و گزارشات رانندگان خود را درهر زمان مشاهده و از نحوه عملکرد و رضایت مسافران و همچنین درآمد خود و رانندگان مطلع شوند.

نقشه بومی نما:

نما به عنوان کاملترین نقشه ایران در جهان، دارای امکانات بسیاری از جمله امکان جستجوی بسیار قدرتمندتر از نمونه‌های خارجی مانند نقشه گوگل بوده که این امکانات به صورت انحصاری در جابه‌جا استفاده می‌شود.

استقرار نمایندگان بومی در هر شهر:

جابه‌جا به عنوان اولین و پیشرفته‌ترین سامانه حمل و نقل تلفنی و اینترنتی ایران در راستای گسترش هر چه بیشتر این سامانه به تمامی شهرهای ایران ، از بین شخصیت‌های حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت در هر استان و شهر، یک نماینده انحصاری بومی آشنا با فرهنگ و منابع آن منطقه را برای ارائه خدمات خود انتخاب کرده است.

در سال 95 اتحادیه تاکسیرانی کشور جابه‌جا را طی نامه‌ای به عنوان اولین اپلیکیشن مورد تایید خود، به تمام شهرداری‌ها و تاکسیرانی‌های کشور معرفی کرد، به همین دلیل و به استناد پروانه کسب کشوری نمایندگان جابه‌جا در تمامی شهرهای ایران، نیازی به دریافت هیچگونه مجوزی جهت فعالیت در آن شهر ندارند.

جابه‌جا به سرعت در حال رشد است، به همین دلیل شرایطی را فراهم آوردیم تا بتوانیم در کنار شما و با مشارکت هم از پله‌های رشد و ترقی بالا برویم. ما در جابه‌جا به دنبال جوانان با استعداد، با روحیه کارآفرینی بالایی هستیم. اگر انگیزه، توانایی و انرژی راه‌اندازی کسب و کار خودتان را دارید و علاقمند به رشد و پیشرفت سریع هستید، مشخصات خود را برای ما ارسال کنید تا یکی از نمایندگان جابه‌جا باشید:

استان:

شهر:

نام و نام‌خانوادگی:

تلفن ثابت:

تلفن همراه:

سوابق تحصیلی و کاری: