اطلاعات تماس شرکت
شرکت مبین فناوران جی با برند یونیتک در سال 1389 با هدف تولید تکنولوژی دیجیتال ساینج به صورت نرم افزار و سخت افزار با کیفیت بالا و خدمات متفاوت فالیت خود را آغاز نمود .
یونیتک به عنوان اولین تولید کننده سخت افزار و نرم افزار دیجیتال ساینج در این با ویژگی منحصر به فرد از جمله بی سیم بودن و یکپارچه سازی و کنترل مرکزی دستگاه ها در ایران تاسیس گردید و همواره سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت ، خدمات نوین در این زمینه ارائه نماید .
یونیتک سال 1398 سیاست خود را بر آن داشت که شمار نمایندگان و بازاریابان خود را در ایران به 100 نماینده افزایش دهد که این امر تا پایان سال 1398 محقق می گردد . یونیتک با اولویت دادن به مفهوم کیفیت محصول و رضایت مشتری و خدامات پس از فروش با تکیه بر این سیاست هزینه ، پیشرفت سریع و مستمر خود را ادامه می دهد و در سال 1398 به طور تخصصی محصولات مربتط با مشاغل را توبید نموده است و در حال حاظر یونتک در حوزه سلامت (بیمارستان ها ، کلینیک ها و مراکز درمانی ) ، هتل ها ، مال ها و فروشگاه های تجاری محصولاتی انحصاری در حوزه دیجییتال ساینج تولید نموده است که این توسعه به سرعت در حال پیشرفت است و به زودی کلیه مشاغل را در بر خواهد گرفت .یونیتک همواره فعالیت خود را بر پایه اعتماد یه مشتریان در جهت ارائه خدمات بهینه ادامه میدهد.
مفهوم کیفیت بالا در یونیتک
حلقه کیفیت بونیتک تمام مراحل خرید تا تولید و خدمات پس از فروش را در بر دارد . همچنین خدمات خود را با تمرکز بر اطمینان از محصول و رضایتمندی مشتری هدف گذاری می نماید . یونیتک سطح خدمات رسانی و تولید تکنولوژی را با تکیه بر تحقیق و توسعه و تولیدات با تکنولوژب روز دنیا به حد استاندارد رسانده و در تمامی بازار هدف خود در سراسر کشور محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریال ارائه می نماید .
مفهوم تخفیف بالا در یونیتک
یونیتک با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا با ساختار برنامه ریزی شده و با بکار گیری مدیریت موثر و ارائه محصولات اساسی مفهوم بالاترین تخفیف را بر شش اصل اساسی زیر بنا نهاده است :
 مدیریت متمرکز و یکپارچه کلیه دستگاه های یونیتک هزینه های نیروی انسانی را به شدت کاهش میدهد.
 سخت افزار با کیفیت و هوشمند سازی آنها موجب شده است عمر محصولات یونیتک به شدت افزایش یابد و ابن امر موجب کاهش هزینه ها می گردد.
 بی سیم بودن محصولات را برای مشتریان این صنعت ایجاد نموده که هزینه های قابل توجه سیم کشی و زیبا سازی محیط کاهش پیدا کند
 استفاده از بستر های موجود در ارائه خدمت یکپاچه مزیتی است که می تواند هزینه زیر ساختی و ایجاد پهنای باند اضافی را کاهش دهد .
 به روز رسانی و تقسیم بندی تصاویر و ارائه خدمات نامحدود بالاترین افتخار یونیتک در ارائه خدمات از راه دور می باشد.
 پرداخت هزینه سخت افزاری توسط مشتری و پشتیبانی مداوم نرم افزاری ارائه خدمات متنوع ارزش افزوده ای قابل توجهی برای مصرف کنندگان ایجاد می نماند
یونیتک با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و متخصصان مجرب ایرانی موفق به تولید دیجیتال ساینج ایرانی با نازل ترین قیمت ها شده است .
یونیتک در زمینه انتخاب محصول و فرایند طراحی و تولید تکنولوژی استراتژی بسیار حساس و دقیقی را در پیش گرفته است و 90 درصد نیاز های سازمان ها ، ارگان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی و اصناف مختلف را بر طرف نموده است
برخی از محصولات شرکت شامل
استند یونیتک - سری تاچ و نمایشی
آئینه یونیتک - سری تاچ و نمایشی
یونیتک دیواری - سری تاچ و نمایشی
یونیتک هوشمند
میکاپ یونیتک
گلد یونیتک

با توجه جدید بودن طرح در کشور و معرفی آن توسط نمایندگان و بازاریابان شرکت از رنج 6 تا 20 درصد برای محصولات یونیتک پورسانت در نظر گرفته است.