استخدام نماینده فروش بیمه تمام وقت و نیمه وقت
اطلاعات تماس متقاضی
از جمله مزایای منحصر به فردی که بیمه پاسارگاد برای نمایندگان بیمه عمر و تامین آتیه خود در نظر گرفته است ، ارائه پوشش بیمه های تکمیلی برای این عزیزان است.
تحصیلات بازاریاب از دیپلم و بالاتر بایستی باشد.اگر در شغل پخش مواد غذایی باشید و علاقه مند به در امد حلال و بیشتر با ما تماس بگیرید.ودر کنار شغل خود شروع کنید.
شما بعداز اموزش و فروش 10 الی 15 فقره بیمه نامه جهت گرفتن کد اصلی و برای امتحان به پژوهشکده بیمه مرکزی امتحان داده و در صورت قبولی به ادامه فعالیت خود با پشتیبانی تیم و گروه اموزشی ، که هردوشنبه در سازمان مرکزی برگزار میگردد،شرکت میکنید.
بازاریاب فقط کافیست که چیزی را فروخته باشد یا تجربه فروش داشته باشد.
افراد از سن 20 الی 50 سال مناسب هستند.
تعداد فروش در ماه 20 فقره کمتر نباشد.
حقوق و مزایا بعنوان کارمزد فروش و معادل 20 % از فروش بیمه نامه برحسب تعهدات بیمه نامه که هرماه از 13 تا 15 هرماه بحسابتان در بانک پاسارگاد واریز میگردد.
مثال بیمه نامه با حق بیمه 2400/000/000 تومان که کارمزد ان برابر با 20 %باشد برابر است با 480/000 تومان* * 10 فقره =میشود 4800/000 تومان در ماه
با مراجعه حضوری به دفتر 904 بیمه پاسارگاد مرکزی طبقه فوقانی بانک پاسارگاد واقع در تهران خیابان فاطمی فرم استخدام تکمیل کرده وشمارا پشتیبان خواهم بود.
شغل ما محدودیت جغرافیایی ندارد.همه جای ایران میتوان فعالیت کرد.
پیشنهاد ما به افرادیست که روابط عمومی خوب دارند و نحوه ارتباط سازی را ما اموزش میدهیم.
بصورت ازمایشی دوره یکماهه همکاری کرده و در صورت رضایت دو طرفه ،تکلیف مشخص خواهد شد.
ما ابزار هایی داریم که کارمزد و حقوق دریافتی شما را افزایش داده و شما را در مقابل هزینه های زندگی توانگر و پولدار میسازد.
به گروه ما بپیوندید.
متشکرم
نیکنام عزیزی
مدیر فروش بیمه های زندگی سازمان مرکزی تهران گروه 904
1398/03/06